You are viewing a single comment's thread from:

RE: You do not owe anyone explanations about your life!!!You are a thinking and free human being. You decide for yourself!!!

in #life7 years ago

Δεν διαφωνω ιδιαιτερα με την προσεγγιση σου, απλα θα ηθελα να επεκτεινω την συζητηση.
Εγω προσωπικα θα ηθελα καποιος να μου εξηγησει τις επιλογες του γιατι με αυτο τον τροπο μου δειχνει τροπους σκεψεις που πιθανως εγω να μην εχω σκεφτει και να εμπλουτισει με αυτον τον τροπο τον χαρτη του κοσμου μου.
Και καποιος ενδεχομενως να θελει να εξηγησει τις επιλογες του διοτι θα κατσει και σκεφτει πως εφτασε σε αυτες, αν πχ υπαρχουν καποιες στρατηγικες που ακολουθει αν εχει καποιες συγκεκριμενες προτιμησεις ή κινητρα και ετσι να ανακλυψει πραγματα για τον εαυτο του.

Sort:  

Ο σκοπός μου με αυτό το άρθρο είνα να δείξω οτι δεν χρειάζεται να λογοδετούμε σε κανέναν. Είμαστε ελεύθερα και σκεπτόμενα όντα και μπορούμε να κάνουμε τις επιλογές που καθορίζουν τη ζωή μας μόνοι..Μπορούμε να συζητάμε τις επιλογές που κάνουμε με φίλους, συγγενείς και γνωστούς αλλα κατα τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να μας κατακρίνουν για αυτές! Τις αποφάσεις πρέπει να τις παίρνουμε μόνοι μας με βάση τα δικα μας "θέλω" τώρα αν οι επιλογές μας καταλήξουν λανθασμένες θα εχουμε πάρει ενα μάθημα και δεν θα κανακάνουμε τα ίδια λάθη αρα θα είμαστε πιο δυνατοί. Δεν έχω πρόβλημα να με ρωτήσεις γιατι επέλεξα τους δρόμους που επέλεξα για να αντλήσεις πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν. Εχω όμως πρόβλημα όταν το κάνεις με σκοπό να εντοπίσεις τα αδύνατα σημεία των επιλογων μου, να με μειώσεις και στο τέλος να μου πεις εσύ τι πρέπει να κάνω εγώ στη δικη μου ζωή !!! Γιατί? Επειδή η κοινωνία έχει συγκεκριμένους ηθικούς κανόνες που "πρέπει" όλοι να ακολουθούμε? Επειδή το λέει η οικογένοια, η εκκλησία, το σχολείο? Τα "πρεπει" δεν μου άρεσαν ποτε. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θα "πρέπει" να ζει και να αποφασίζει αποκλειστικά με το τι τον ευχαριστεί εκείνον.
Τώρα όσον αφορά τη δεύτερη ερώτηση, μου αρέσει πολύ ετσι όπως το προσεγγίζεις. Πράγματι πάνω σε τέτοιες συζητήσεις το πιστέυω ότι μπορείς να ανακαλύψεις πράγματα για τον εαυτό σου αλλα με τα παραπάνω ελπιζω να κατάλαβες τι ακριβώς μύνημα θέλω να περάσω με αυτο το άρθρο.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο 😀

Οντως, ειμαστε ελευθερα και σκεφτομενα ατομα και μπορουμε να κανουμε τις επιλογες για τους εαυτους μας. Παραδειγμα καποιος μπορει να αισθανεται οτι καποιος αλλος ανθρωπος τον μειωνει , τον προσβαλει οτιδηποτε. Και για να το εκφρασει χρησιμοποιει την λεκτικη δομη ΜΕ .... πχ με πληγωνει . Στην ουσια ομως, αυτο ειναι η δικη του αντιδραση σε ενα εξωτερικο ερεθισμα. Οντας ελευθερο και σκεφτομενο ατομο, μπορει να επιλεξει να εχει καποια αλλη αντιδραση. Πχ με διασκεδαζει , με αφηνει αδιαφορο κτλ. Συνηθως εχουμε μικρη επιρροη στα εξωτερικα ερεθισματα , αλλα εχουμε 100% επιρροη στο πως εμεις αισθανομαστε η/και αντιδρουμε σε αυτα.
Ευχαριστω για την απαντηση. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60808.77
ETH 3368.54
USDT 1.00
SBD 2.47