We were able to provide a new leg for Mislam with the support from Rotary Club Jakarta Sentral and an artificial hand through donations from the Generosity site: Helping Hand Indonesia

in #life7 years ago

 Alle vil gå gjennom vanskelige tider noen ganger. Livet er ikke alltid like lett. Bare noe å tenke på; Visste du at folk som er de sterkeste er vanligvis de mest følsomme? Visste du at de som viser mest godhet er de første til å bli dårligst behandlet? Visste du at de som tar vare på andre hele tiden er ofte de som trenger mest omsorg? Visste du at de tre vanskeligste ting å si er at jeg elsker deg, jeg er trist, og hjelp meg? Noen ganger bare fordi en person ser lykkelig ut, må du se forbi deres smil og se hvor mye smerte de kan ha i seg. Det er mange som har det tøft akkurat nå - la oss begynne å dele dette mellom oss. Hvis jeg ikke ser navnet ditt, vil jeg forstå. Uansett hvor du er, vær så snill å kopiere og lim inn denne statusen, for å gi et øyeblikk av støtte til alle dem som har familieproblemer, sykdom bekymringer, jobbspørsmål, problemer av noe slag og som bare trenger bare å vite at noen bryr seg. Gjør det for oss alle, for ingen er immune. Jeg håper å se dette på veggen i mine venners logg, akkurat som moralsk støtte. Jeg har en følelse av at noen vil like nettopp dette. Ta ansvar, vis at du bryr deg! 


Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66795.37
ETH 3087.77
USDT 1.00
SBD 3.72