Premier Lig Açılış Haftası

in #life6 years ago

Yeniden zirveye oynayan bir Liverpool

Liverpool'un adanmışlığı, Muhammed Salah ve neredeyse her zaman iyi olan Sadio Mané ve Roberto Firmino'nun başrolde bulunduğu takımda, muhalif savunmacılar karşısında adeta uçtular. Ürdün Henderson ve James Milner'ın klişeleşmiş İngiliz oyunu ve taraftarın desteğiyle ipi göğüslemeyi başardılar.

Georginio Wijnaldum, Liverpool'un orta sahasında rekabetin arttığını ve bu yaz Anfield'i terk etme fikrini hiçbir zaman düşünmediğini söyledi.

Petr Cech, Arsenal'in yeni oyun tarzına uyum sağlama konusunda kişisel zorluklar yaşadığını ve taraftardan sabırlı olması çağrısında bulundu.

“Uzun toplar ve tamamen farklı bir şekilde oynamaktan mutlu olan bir takım için oynuyorsanız, o zaman kaleci farklı bir şekilde oynar. Çok hoşuma gittiğimi söylemeliyim çünkü farklı tarzlarda farklı oyuncularla oynadım ve kariyerimin çoğunda her zaman uzun oynanması istendi. Bu benim için hoş bir değişiklik. ”

Paul Pogba, Manchester United'ın Cuma günü Premier Lig sezonunun açılış maçında Leicester City karşısında aldığı 2-1'lik galibiyetle bir kaptan performansına imza attı.

“Benim için, buna sahip olduğumda taraftarların güvenini hissediyorum, hepsi bana yardım ediyor. Takım arkadaşlarım da ve onlara iyi performanslar vermek istiyorum. ”

Dele: “Her oyuncu kendi rolünü oynar”

"İlk maç her zaman, momentumu devam ettirmek için önemlidir. Zor bir oyundu. Her zaman galip gelmek için zor bir deplasman, çok fazla tehdidi olan çok güçlü bir ekiple karşılaştık. Bizim için çok zordu ama sonunda üç puanla ayrıldığımız için mutluyuz. "

Pereyra: “Bu sadece başlangıç” Cumartesi Brighton'a karşı büyülü iki gole imza atan Pereyra şunları söyledi : "Her iki golden sonra Holebas ile köşeye koştuk ve antremanlarda çalıştığımız pozisyonu değerlendirdik, bu bizim için eğlenceliydi." dedi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63877.50
ETH 3493.90
USDT 1.00
SBD 2.51