Stres atmanın yolları! [cointurk 19. projesi ] (gulcingny#2477)

in #life6 years ago (edited)

Merhaba

Günlük hayatımızda bizi strese sokan birçok neden bulunmaktadır. Fakat stres hayatımızın bir parçası olduğu için bununla yaşamayı ve baş etmeyi öğrenmemiz gerekiyor. İş hayatı, sosyal çevre ve ekonomik sıkıntılar stres altında kalıp bedensel ve ruhsal sorunlara neden olmaktadir. Eğer üzerimizdeki stresi atamazsak, bundan sonraki yaşamimizda verimsiz hale gelebiliriz.
Benim için doğayla baş başa kalıp, uzun yürüyüşler yapmak, güneşin doğuşunu ve batışını seyretmek stresi atmanın önemli yollarından biridir.

image

Doğa insanların geleceğidir.Biraz şehir hayatından uzaklaşıp vakit gecirdiginizde ne kadar rahatladiginizi sizde fark edeceksiniz. Az insan çok huzur.Biraz olsun stresten sıkıntılardan arındırır bizi. Fırsat buldukça kalabalık yerlere gitmekdense doğanın güzelliklerinden faydalanmayı daha verimli buluyorum. Zihnimi boşaltıyorum ve keşfediyorum.

image

Benim için stres atmanın yollarından biri de bisiklete binmektir. Bunun için enerji sarf etmek deşarj olmamı sağlıyor. Özgürce kuşlar gibi süzülmek çok mutlu ediyor.😄
Tabi vazgeçilmez tutkularimdan biri de yüzmek. Inanılmaz stres attiriyor. Tabi bunu sadece yaz aylarında yapabiliyorum.
Kısaca benim stres le başa çıkma yöntemim doga az insan ve temiz hava almaktan geçiyor. Herkese stressiz mutlu haftalar diliyorum.♡♡

☆Bir daha ki projenin konusu gelecekten beklentileriniz ve hayalleriniz nelerdir? Olmalı 😎

image

Sort:  

Tuttum bu lafı : az insan çok huzur ☺☺☺

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

o zaman doğa ye doğal bir detek benden.

Yazı gayet doğal olmuş tşk.Sonraki proje hakkında görüşünüze gelirsek :) Ya benim gelecekten bir beklentim yoksa sadece o anı yaşamak istiyorsam 😎

Sonuçta sizin hayatınız bir beklentiniz yoksa öyle yazarsınız 😅

Evet haklısınız aslında hayattan beklentim yok der geçerim.Kuşadası da aferim sana der 2 kat oy atar 😅 İşin şakası dediğiniz konuda olabilir tabi güzelde olur..

Aynı yollarla stres atıyoruz aynı ben 😄. Harika yazı olmuş emeğinize sağlık.

Teşekkürler 😊

Benim de sigara :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77