Spray Paint To Your Life

in #life6 years ago

If they treat you like one of their choices, make them one of your memories.

اگه باهات مثل یکی از گزینه هاشون برخورد میکنن، تبدیلشون کن به یکی از خاطره هات.


اگر به امید توجه دیگران زنده باشیم،
روزی به خاطر بی توجهی همان افراد، خواهیم مرد


بیشتر لبخند ها از یک لبخند دیگه شروع می‌شن.


تو تمام قلب منی
تمام آرامش نهفته در چشمانم
جانی که در بدن دارم،،
همه از توست
مبادا مرا بی نفس بگذاری جانا..


من دلم واسه خنده‌های تو
واسه خنده‌های خودم
واسه خنده‌های خودم با تو تنگ شده..


E᙭ᑕᑌᏚEᏚ ᗯIᒪᒪ Tᑌᖇᑎ YOᑌᖇ ᗪᖇEᗩᗰᏚ IᑎTO ᗪᑌᏚT

بهونه هات روياهات رو تبديل به خاكسترميكنه! 🔥


s̸i̸l̸e̸m̸e̸z̸s̸e̸m̸
k̸a̸r̸a̸l̸a̸r̸i̸m̸

حتى اگه نتونم پاكت كنم
روتو خط خطى ميكنم


ما عاشق كساي ميشيم كه نميتونيم اونارو داشته باشيم


Spray Paint To Your Life

رنگ بـپـاش بـه زنـدگـیـت☺️


@good-ali

Sort:  

. ممنون دوست جدید من. پست جالبی گذاشتین.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63180.80
ETH 3418.30
USDT 1.00
SBD 2.46