You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'm getting married!

in #life6 years ago

Hele, gratuluju. Teď už se tomu oslovení paní těžko vyhneš :))

Taky je to vlastně první česká Steemit svatba, i když už zásluhou @petecko máme Steemit sviště. Takže byste měli oba začít pořádně psát a protáčet boty (jakože roboty, ne obuv), ať máte alespoň hypoteticky na tu hypotéku.

Jo, ale jednu věc vám budu těžko odpouštět - co to sushi!? Ryba je kámoš, ne žrádlo!

Sort:  

Rybišška měkká, slaďounce chutná :)) Jestli tě to potěší, tak v Ramenu žádná nebyla. Tam byly jen 2 slávky, 3 krevety, krabí tyčinky a nějaká sépie.

A díky moc! Boty nepotřebuju. Snažím se zuby nehty, aby si mě všimla @curie a docela se daří :D Snoubíno na to ale docela prdí a radši paří wowko.

Si vegetarian/vegan?

Třeba jen není kanibal :-D

To ne, ale nemám rád, když mi někdo okusuje příbuzný ;)

@jjprac @godfish haha tak to mi fakt uniklo...nechal som sa uniest podobnostami medzi sestrou a godfishom skrz ich intelektualne krcmove povalacstvo ci ako sa tento movement/filozofia nazyva :D A ona je vegetarianka

Těch ichthylů je kolem Arboletu hodně. Určitě mi část jejich významu uniká

Nevím sice, zda začne @pipiczech psát rubriku "z deníku nevěsty"? Ale za sebe mohu napsat, že mám nejméně pár příspěvků v plánu, ale ještě pár dní to potrvá, než budu mít na Steemit alespoň třičtvrtě hodinky denně a začnu trochu více psát. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58644.49
ETH 2625.45
USDT 1.00
SBD 2.38