You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sleep paralysis-What is it & Experiences

in #life7 years ago

Iskusila sam ovo vise puta na drugaciji nacin i zbilja nije ugodno :/
Zanimljivo je da vecina ljudi ima taj simptom da osjete nekakvu tezinu na grudima, kao da netko sjedi na njima ili osjecaj nekakve zlokobne prisutnosti.
Meni se obicno dogada u situacijama kada sam mrtva od umora, pa eto probaj nakon par sati bicikliranja ;)

Sort:  

Baš tako je bilo prijateljici, a i čudi me koliko zapravo ljudi to doživi!
Do prije mjesec dana nisam znala da takva vrsta noćne more postoji..i sad kako me zanima, pokušavam spavat na leđima. Kažu tako je veća vjerojatnost da te snađe,al valjda ću se naučit pameti pa stati na vrime😂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63455.85
ETH 2722.31
USDT 1.00
SBD 2.58