Going away - I need a break

in #life6 years ago

I just want to say to the wonderful people of Steemit that I will have to take a break.
I need some time to reflect on my life and my situation, I cannot tell you about this at this point of time, but if I get out of this in a good way I will tell you all about my situation.

I hope you understand, and I hope to get back to you guys soon.
I will try to come in here once in a while and upvote the great content in this great community.
I thank you all for helping me in the past 1,5 years, this have not been an easy time for me and my family.
I have made many good friends in this community, and I hope to make even more in the future.

Please understand
Thank you for reading this, I will be back soon.


Best regards
@flatman

Sort:  

Huff da @Flatman. Håper du fikser tinga. Vi venter på deg her på Steemit vet du!

Ting er på bedringens vei, og jeg er tilbake på steemit til neste uke satser jeg på :)
Takk for at du er der!

I want to clarify something, I have also sent some verification to two prospective Steemians who have not add approved over a month through the conventional signup. Now that steeminvite is down, how do I get the invite to them again? And some of them that actually accepted the account invite without me completing the account creation process, will I have to start all over for them? Thanks for your response or anyone else can help me with this

Håper det order seg for deg og dine @Flatman
Lykke til ;)

Takk @joklahoma! det ordner seg for snille gutter har jeg hørt ;)
men om det ordner seg for min mor, det vet vi ikke enda, imorgen får hun sin 7. dose cellegift, så nå går det en uke før jeg får se min egentlige mor igjen... chemo is a bitch when you cant get help from ms.ganja

Lykke til med det du trenger å gjøre, @flatman! Håper å se deg tilbake på Steemit en gang i fremtiden :)

takk for det. kommer plutselig tilbake :)

Good luck with that, and remeber that you are given this life because you are strong enough to live IT. Stay focused.

We are here and waiting for you to come back. see you soon friend.

thank you my friend :)

Det var trist å høre, jeg håper at situasjonen din ordner seg så best det kan.
på vegne av folket her på steemit vil jeg si at du er ikke alene, og hvis det er noe jeg eller noen andre kan gjøre for å hjelpe deg, så håper jeg at du tar kontakt.

Noen ting i livet er ikke lett å gjennomføre alene, derfor har du oss her på steemit, håper virkelig at du tar kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med.

Lykke til, håper virkelig å se deg tilbake så snart som mulig.
@deeprabbithole

Takk skal du, dette er noe jeg må gå igjennom alene for øyeblikket, jeg håper å kunne komme tilbake å fortelle en god historie om dette ved en senere anledning.
Takk

Håpar at du snart er tilbake for fullt. Du har alltid hatt konstruktive og fine innlegg på Steemit. Eg ser fram til nye lærerike innlegg frå deg med gode bilete og fint innhald. Minnest særleg eit kjempefint innlegg du hadde om heimkommunen din.

Med beste helsing
@Siggjo

Takk @siggjo, jeg kommer nok snart tilbake, nå er jeg bare innom for å passe på at voting poweren ikke går helt opp til 100%, er nok tilbake før dere vet ordet av det.

Hei der, er ikkje heilt kjent med situasjonen din, men kan godt forstå at eit avbrekk fra ting å tang kan ver bra innimellom. Har tenkt på å få kontakt med deg utfor steemit og ei stund. Er muligens litt i samme båt? heh ;b Lykke til så lenge ;)

Takk @wargliis eller ska jeg si, nei jeg skal ikke si navnet ditt her, greit å holde noe privat. ;)
Om vi ikke er i samme båt så seiler vi på samme sjø og i samme retning, det vet jeg,
da jeg vet hvem du er ;)
Og hvis du ikke husker det, så har vi snakket face2face før :p
ta kontakt med @marehalm (veganer jenta i hytta) så gir hun min kontakt info til deg.
Ellers så kan jeg si at jeg er tilbake på steemit i neste uke.

I think sometimes you can sacrifice the virtual world for real life. I wish you all the best :)

Thank you, yes, some times we should all get away from the virtual world for a while :)

Hei @flatman
Det var da veldig trist å lese, du vil bli savnet! Håper du har gode verktøy for a ta deg gjennom prosessen du skal gå inn i:-) Jeg har ikke noe peil på hvem prosess du skal inn i men kjenner godt til virkningen og behovet for å gjøre slike prosesser i livet. Om du skulle være i behov av tips til flere verktøy har jeg god kjennskap til ulike verktøy som kan brukes for å hjelpe til i slike prosesser.
Om du ønsker ett tips i forhold til å ikke la voting poweren din gå til 100 uten å måtte gjøre noe selv har jeg også noen tips til hva du kan gjøre, du kjenner kanskje til det selv, men om du ikke gjør bistår jeg gjerne med noen tips slik at du ikke hår glipp av gratis pengene som ligger der uten innsats:-)
Håper du kommer gjennom prosessen på en berikende og lærerik måte og ser frem til å se deg aktivt tilbake igjen i fremtiden
Mvh @EveryDayCoach
06129B1D-AB93-472A-B03F-2C7B7DBFAC71.jpeg

Tusen takk, eneste verktøyene jeg har er en hammer, en sag og en drill, men det er nok ikke slike verktøy du snakker om. Jeg tror jeg skal klare dette relativt greit, har god familie og gode venner.
når det kommer til poweren så har jeg akkurat kjørt den ned til 50% da tar det ca 2,5 dager før jeg må gjøre noe igjen. På tirsdag kommer det en vending i livet mitt, jeg vet ikke hvilken vei enda, så hvis jeg skulle bli vekke over lenger tid så vurdere jeg å låne bort poweren min til @norgesarkaden inntil jeg får stabla meg på beina igjen og komt meg inn her igjen.
Tusen takk igjen for hyggelige ord og råd, jeg vet innderst inne at dette ordner seg, er bare snakk om tid, vet ikke hvor lenge enda, kan være snakk om dager, kan være snakk om uker, vi får bare vente å se.
Keep steemin' on!

Hey brother, i wish you all the strength and courage you need to go through whatever it is that you are going through. Talking really helps if you feel like you want to. Or else it is cool. stay strong.

Thank you for your kindness, this is something i need to go trough for my self at the moment, i hope i can get back soon and tell you a good story about this.
Thanks again

Hey @flatman, great post! I enjoyed your content. Keep up the good work! It's always nice to see good content here on Steemit!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39