vreeslike gebed

in #life7 years ago

_ (Moet gelees word deur moeders wat * regtig wil hê * sy seun moet!) _

Dr Fauzia Addabbus, 'n sielkundige wat is baie gewild in Koeweit het een keer op Twitter oor die geheime van gebed 'n ma se as setiap nag het hy gebid vir kinders anaknya. En dit blyk die effek van Twitter het die leefwyse van baie mense verander.

Vul twitternya soos volg:

_ "Ek sweer by Allah ... O elke moeder, so moenie slaap elke aand voor jy * roep die hulp van God * en * hom laat weet * dat * jy Ridho op jou kinders seridho-ridhonya *, en dan sweer Ek by God ... sodat jy sy seëninge vir jou kinders nie wegsteek nie.

Dan Ek vra jou, o ma ... so jy slaap elke aand voor * jy jou hande op te hef * terwyl * opsomming die naam van jou kinders * en hom berig gebring dat jy 'n seën op hul onderskeie masing.

  • Hier is die gebed: *

اللهم الرضا ومنتهي الرضا
فاللهم انزل رضوانك عليهم برضائي عنهم

  • "Allohumma innii usyhiduka ANNII roodhiyah 'n ibnii / ibnatii * ... (noem die naam van jou kinders een vir een) ... * tamaamar-seën-seën kamaalar wa-wa muntahayir seën. Fallohumma anzil ridhwaanaka 'alaihim biridhooii' anhum" *

(O Allah, dan verseker ek julle dat ek 'n seën vir anak2ku ... (noem naam) met seridho-ridhonya seën, seën die perfekte en mees volledige seën. Put Dan yaa Allah ... keridhoanMu om hulle as gevolg ridhoku hulle) . *

Dan, na 'n verloop van 'n paar weke na die Twitter, skielik het ek (Dr.Fauziyah) is getref deur 'n ma wat gesê het:

💌 _ Dat ek sy lewe heeltemal verander het. En nou voel sy die onbeskryflike plesier as gevolg van gebed vir haar en haar seun 22-jarige *. * _

✏ * Sê dan vir die moeder: *

Sedert die geboorte van my kind leef ek daardeur. Hy tak ooit sholat en selfs jarang mandi, hy sering panjang argumenteer met my, en hy selde tak membentakku en _tak vereer, ten spyte van gereelde _ * Ek bid vir hulle. *

So toe ek jou twitter lees, het ek gesê:

Kan dit waar wees? Dit lyk redelik, en so aan.

En uiteindelik het ek besluit om jou raad te probeer alhoewel ek nie seker is nie, selfs vir jou lag.

_setelah verlede week, _ begin * aan die stemtoon van my seun * verander na my, en pertamakali in my lewe het ek aan die slaap geraak in kedamaian. Binne was ek 'n bietjie verbaas.

Toe het ek my seun * stort gevind, en ek het hom nie vertel nie ...

Minggu dua dan aku * Hou aan om dit te bid * volgens u advies. Hy het die deur oopgemaak vir my * en * begroet my, "Hoe is jy ma? *" Deur * sagte stem * Ek het nog nooit voor daardie gehoor van hom.

Ek is bly onmetelijk, alhoewel ek my gevoelens glad nie aan hom toon nie ...

4 uur later het ek hom op sy selfoon, en hy het my geantwoord met 'n * verskillende * toon as gewoonlik, "Mamma, ek is op die kant van die moskee en ek sal bid tyd ma het my."

Dan kan ek nie my trane hou nie. Hoe kan hy wat nooit gebid het, begin bid en my saggies vra hoe gaan dit met jou?

Ek ongeduldig wag sy aankoms en dadelik het ek bevraagteken, "Van wanneer af het jy begin om te bid, seun?"

Hy het geantwoord: "Ek ken nie Mamma self nie. Toe ek naby die moskee was, het ek skielik beweeg om te bid. "

Sedertdien het my lewe 180 grade verander. * My seun roep nooit op my nie en ek respekteer my baie. *

Nooit het ek ervaar sulke geluk selfs al het ek voorheen teenwoordig sering in die gemeentes van dhikr en voordrag-pengajian.


Moeder se gebed en seëninge is die skatte wat ons mors.

Hoekom nie? Weens die gewig van die alledaagse lewe vergeet 'n ma die gebede vir haar kinders. dia ook dikwels aanvaar dat psikologi leiding sentrums is 'n beter manier vir die ontwikkeling van hul kinders.

  • Maar dit is Prayer Mother's & Ridho is die kortste pad na die geluk van haar kinders te bereik, in die wêreld en die hiernamaals. *

Moenie ooit sê: "Ag .. my seun is nog klein, hoekom bid jy?

Wat gebeur as jy wag vir hulle groot geword het, en volwasse en oud, en dan wanneer hulle in die behoefte van jou gebede terwyl dit ook mag wees tyd dat jy in die boesem van die Goddelike gewees het?

So bid vir hulle * van nou af *, en 'n persoon wat vrygewig met jou gebede vir anak2mu *. *

God het ons moeders gegee om ons kinders te versorg * in hulle verhouding met God, deur ons gebede en seëninge vir hulle.

Ons kan dit doen wanneer ons wil. En ons kan klop op Sy deur wanneer ons wil ...
En Allah slaap nooit en slaap nooit.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65915.92
ETH 3486.15
USDT 1.00
SBD 2.67