UZAYLILAR

in #life7 years ago

Uzaylılar var mı ? Varsa neye benziyorlar? Yıllardır merak eden sorulardandır. Bence var. Evrende tek olmadığımızı düşünüyorum.

Merak ettiğim neye benzedikleri ne zaman gelecekleri? Belki de geldiler bizden saklıyorlar kaos ortamı olmasın diye.

Resim kaynağı:12

Sort:  

uzaylılar var tabi 👍
bence onlarda bize benziyor😊

en çokta onu merak ediyorum sonuçta düşüne biliyorlarsa teknolojileride vardır.

Selam dostum bu siteden paranızı çektinizmi hiç ?

ben cektim 👍,oluyor .ama yapmasi cok zor bir arkadaş programcı yardım etti.

genelde herkes bu konuyu merak ediyor yeni başlayanlar için söyleyeyim boşa uğraşmayalım diye
yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim . @holihop

evet bende merak etigim icin , iceriye para koydum ve aldimda deneme amaclı.
işimiz zor anlamak ve ögrenmek lazım .

eyvallah daha çekmedim

uzaylılar mutlaka yaşıyorlar, var olup olmadıklarında

kendinizi niye voten etmiyorsunuz

bilmiyorum hocam birde benim vote gücüm 0.01 işe yaramaz diye @holihop

işe yarar, verdikce sana geri dönüyorlar.
ve sen yükseliyorsun 👍
bende öyle başladim .
you tubeden araştır 😉

çok sağol hocam Allah razı olsun

ben de, upvote istedim ama benim upvote çok zayıf

belki orada uzaylılar var

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64300.62
ETH 3165.63
USDT 1.00
SBD 2.56