Tagi, tytuły, wstępy i opisy - jak używać?

in #life6 years ago

Pewnie wielu z was interesuje to jak używać tagów tytułów etc...
Też sam jestem tego ciekaw.
Zaczynając
Pierwszą rzeczą którą zobaczyłem na tym portalu jest na pewno to, że nie opłaca się dawać tagów i tytułów innych niż tematyka posta. Może nam to tylko zaszkodzić - odejmując nam naszą reputację.
Dobre tagi to też podstawa, więc co robić, tworzyć własne? czy używać tych popularnych? W sumie i to, i to. Możecie użyć tylko pięciu "kategorii" więc róbcie to z głową!
Dobry tytuł to połowa sukcesu, jak mówiła mi to moja polonistka, swoją drogą złota kobieta.
Jeżeli tytuł będzie kusił to postarajmy się żeby jednak treść nie zrobiła czegoś źle więc postarajcie się chociaż o brak błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.

Jeżeli w swoim poście czegoś nie uwzględniłem, lub wytłumaczyłem coś źle, to proszę o poprawienie mnie w komentarzach.
Dziękuje każdej osobie która to czyta i dziękuje za każdego upvote'a i obserwacje! :) Pozdrawiam

Sort:  

Witamy na platformie. Co do tagów to zgadzam się całkowicie.

Polecam zapoznać się z najczęściej używanymi tagami na platformie tutaj

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63166.66
ETH 2575.67
USDT 1.00
SBD 2.77