Terrarium Yapılışı

in #life7 years ago

mm.png

Malzemeler

  • Cam fanus (isteğiniz boyutta)
  • Succulent, kaktüs
  • Suculent toprağı
  • Dekoratif taşlar
  • Dekoratif renkli kum
  • Kurumuş yosun parçaları(isteğe bağlı)
  • Kozalak ve ya tahta parcaları
  • Hasır ip

Yapılışı
Tabana bir miktar renkli kum koydum
Üzerine sıralı sekilde taslari dizidim
Ve tekrar kumla üzerini kapattım
Sonra üzerine Suculent toprağını koydum.
Toprak miktarini yukselttim ve koyacağım suculentleri yerleştirmek için minik çukurlar açtım
Suculentleri yerlestirdikten sonra topraga sabitlenmeleri için toprağı bastırarak sıkıştırdım.
Dekoratif tahta parçalarını kendi zevkime gore yerlestirdim.
Hasir ipi cam fanusun bitiş kısmına bağladım ve son olarak sprey yardımıyla suladım.

*Umarım beğenirsiniz*

fg.png
dd.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59