You are viewing a single comment's thread from:

RE: Let's talk about wine making!

in #life5 years ago

Много добре си описал процеса и бих добавил няколко неща

  1. не е хубаво повече от 2-3 дена да остават джибрите(гроздето) с шарата(сокът).най-добре е да се отделят веднага като се изстиска гроздето до 30% и се слагат в друг съд с вода за ракия
  2. в зависимост от вида вино който произвеждате бяло,розе,червено или плодово трябва задължително да проверите с захаромер.Градусите който аз знам от дядо ми са 21,22,24,25 в зависимост от бяло,розе.....
    3.накрая искам да ви покажа снимка на моето таз годишно вино от диви къпини което лично си произвеждам всяка година
    IMG_20181109_123713.jpg
    иначе идеята ти за етикетите е страхотна.когато ми е готово гроздовото вино и аз ще го направя в бутилки с мой етикет и ще ви се похваля
Sort:  

Браво! Много добре изглежда!

Благодаря.Традиция е в фамилията ми от поколения

Ще се радвам да прочета един хубав пост по темата, снимката е много добра!

Много скоро ще направя

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62593.28
ETH 3105.58
USDT 1.00
SBD 3.86