ONLARIN SESİNE KULAK VERİN [Cointurk 20. Projesi] burabay#5736

in #life6 years ago

image.png

image.png

Bugün Belkide uzun süre sonra @kusadasi vasıtası ile bu dünya üzerindeki en masum canlılar ile vakit geçirme ve onlara bir nebzede olsa yardım etme fırsatı buldum. Bu yüzden şahsım adına ekibinize şükranlarımı sunuyorum. O kadar mutlu ve guruluyum ki o masum gözlere baktıkça kendimi dahada onurlu hissediyorum. Bir nebzede olsa birkaçına yardım etmek gerçekten içimin huzur ile dolmasına neden oldu. Lütfen farkındalık yaratan bu tür projelere önem gösterelim. Hepimiz biliyoruz ki Onlar bir kap yemeğe , Bir kap suya muhtaçlar. Dünyada yılda milyonlarca ton yemek ve gıdanın israf olduğunu düşünürsek durumun ne kadar vahim olduğu anlarız. Lütfen Bilinçli olalım. Bizim ne kadar yaşama hakkımız var ise o canlarında aynı hakka sahip olduğunu unutmayalım.

SÖZLERİME SON VERİRKEN BİRKEZ DAHA @kusadasi EKİBİNE BU PROJE NEDENİYLE BÖYLE GÜZEL BİR İŞ YAPMAMA VESİLE OLDUKLARI İÇİN ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM. SAYGILARIMLA

Sort:  

Evet çok güzel vesile olmuşuz o yüzden googleden görseller çalıntı çıkıyor. Günah arkadaşım günah yapmayın şunu ayıp ayıp. Yazıklar olsun... !
412.png

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlere dikkat edin lütfen. Etiket kullanımına hakim değilseniz "tag spam" yapmamak için daha dikkatli etiket seçimi yapmalısınız.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

This is very cool
Looks good live streaming follow me thanks i always give support to my followers
U can give me a feedback!  https://stееmit.com/@art.visuals/rnz2l9mt Thank You!

its a phishing scam dont click on it

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98