Sort:  

Ben er wel iedere dag hoor.
Maar, even los van een paar slopende weken qua werk achter de rug hebbende, ontbreekt me momenteel gewoonweg de animo om lollig proberen te zijn. En ik plaats alleen iets, als ik er zelf ook om kan lachen of als ik echt iets te melden heb.
Mag nog niet eens klagen over gebrek aan comments op m'n posts, anderen hebben daar meer reden toe.
Die lage Steemprijs boeit me eerlijk gezegd nog het minste.
Maar het gemak waar sommigen hier met een flutpost en zonder enige zinnige comments wel hoge rewards (nagenoeg alles door autovote) krijgen, ergert me nog het meeste. Engagement, yeah my ass!

Zo, dominee Smasssh heeft gesproken.
Goed weekend nog, greetzzz.

Neee daar ben ik het helemaal mee eens Dominee S op deze zondagmorgen. Ik erger me aan dat downvote gedoe, prima la je mijn gelul niet leuk vind maar zeg dat dan ook en als dan blijkt dat je zelf een rep17 bent en voor het laatst iets geplaatst hebt 3 maanden terug ...... tja ach tot snel het is wel weer tijd voor een paar tieten

Ja, nu je het zegt. Moet m'n mobiel weer eens opschonen, Tieten puilen er zowat uit.

Later deze week misschien een postje. Vanaf a.s. woensdag weer een dag of 10 naar Zweden, ff bijkomen.

Ohhh lekker, en sneeuw zat daar nu dat hoort bij een echte winter. Doe de groeten aan de kerstman

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.38
ETH 2645.15
USDT 1.00
SBD 2.76