Sort:  

You have goats?!!!!

hahaha I do, I farm with mangoes and goats :D

You just made yourself a bbf ;) I am slightly goat obsessed and .... well who doesn't love mango! Do you have boerbokke? We sold most of our 60 Saanen due to the drought but I still love my few girls

Ha haaaaaaaaaaa - I just replied to one of your goat posts before reading this - Yes I do have boerbokke, but I have been thinking about getting some milk goats (hopefully after the drought) But I will have to wait and see what the future holds.

btw daai gras by jou bokke lyk STUNNING!!! Ek kort sulkes, al my diere trek op die stadium deur op spekboom, droe gras en lemoenskille...

Watter gras? Ek moet gaan kyk op die post. Dis seker steek gras en so bietjie lusern. Maar dis ook droog hier. Gewoonlik het ons baie kos. Maar ons moes die meeste van ons diere verkoop (My 60 Saanen melk bokke - maar ek het nog my 6 en nou 'n paar bok babas)

Jis, ek is jammer om dit te hoor, ek het nou seker al 60 spekboome aangeplant vir voer, lusina boome ook, ons kap boome uit vir voer op die stadium by ander boere ook, ek is al gatvol gewerk om hulle aan die lewe te hou maar ek kan nie bekostig om hulle nou dadelik te verkoop nie. Spekboom is wonderlik as jy kan kry, dit help ook met melk produksie en is baie hoog in nutriente waarde, gesond vir mense ook en wonderlik in n slaai, jy moet kyk of jy kan kry en kan aanplant - anders pos ek vir jou stiggies! (dit is ook hitte en vuur bestand) ek dink dis al hoe my bokke dusver nog oorleef LOL

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61639.07
ETH 2982.91
USDT 1.00
SBD 2.46