A Personalised Creed #NPC

in #life7 years ago

It’s been a beautiful day today and this day has been blessed with a post by @ogoowinner.

Oh well, given the opportunity to contribute and personalize her post, I am happy to do so.

The NPC Challenge is right below the English version.

No lies, until her post, I never really knew what a creed meant, but today, I discovered that a creed is a set of beliefs or aims which guide someone's actions.


![Untitled(1).png]()

What do I believe in?

What are those believes that guide every step I take.

I seem to have more than just a few creeds which I will be glad to share…

What Do I Believe?

  • I believe everyone deserves a second chance
  • I believe everyone should have a thought of consequences that follows before jumping into action.
  • I believe everyone has a special quality that makes him unique from the other.
  • I believe everyone has a choice to make between good and evil.
  • I believe everyone have a tendency of locking out his bad side.
  • I believe that we all the right to be given a fair chance, even in the most difficult situation.
  • I believe that Value upon a thing, entity or asset comes when one struggles to acquire or own it.
  • I believe ultimately that all humans are equal, and in death, none goes with his wealth and assets.

It is amazing to realize that every action we take comes with consequences, whether good or evil. A crying child has a reason for crying and a man who’s grown into wicked and cruel, became so for a reason.

Before you judge anyone, try to know why.

Before you castigate, try to understand situations.

I employed the habit of encouraging valid and positive trials because trying has got absolutely no harm and a little bit of encouragement can so much good than you can ever imagine.

--------------------------------------------------------------------------------------

Na Wetin Be My Believe?

Wetin Dey Guide My Waka Everyday.

Omoh e get plenty creeds(as oyinbo dey call am) wey I wan share with Una

Na Wetin me believe self?

  • I believe say everyone deserve second chance
  • I believe say make we dey reason matter wey our action go cause before we begin do am.
  • I believe say everybody get en own quality wey sitdon yafu yafu for im body wey make am dey different from im padi dem.
  • I believe say everyone get im own way to choose weda make im bad or make im good.
  • I believe say everyone get the ability to hide im character wey no good.
  • I believe say everyone wey dey this world sppose get the same chance wey im fellow human being dey get, even if the problem wey ground boku.
  • I believe say when person suffer for something, im go see the value wey that thing get.
  • I believe say everybody wey dey this earth dey equal, because we all go still die enter where we no expect and our money go sitdon gedi gedi for here.

E dey good make we realize say everything wey we do go give us result. Weda na better or wowo result. Pikin wey dey cry, na something naim make am dey cry and that man wey grow turn bad person, na something naim make am so oh.

Before you begin dey yab your padi man, make you try know wetin happen.

Before you begin they curse person, make you reason matter wey dey ground.

E don tey wey me gree say e good to dey tell person well don for the better thing wey e don try do, weda that thing make sense oh, or e no make sense. Because I don grow know say person wey try do something wan really am well and to tell am well don, go ginger am..



Okay, This wasn’t easy at all!
Sort:  

This your photo?

Nope... A lady i admire

Pidgin to bad

Take some imaginary @teardrops (smart media tokens)

Oh! Thank you so much... I accept @teardrops with open hands

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60843.64
ETH 2711.61
USDT 1.00
SBD 2.43