Sort:  

oo nie wiedziałam że w Brzesku mają oddział rehab. , dlatego też myślałam o Trn, a z racji tej, że ja nadal przewijam się w Trn pomiędzy oddziałami, miałam oferować odwiedziny gdyby koledze się nudziło:) Bardzo się cieszę, że jest poprawa i trzymam kciuki za dalszą rehabilitację!!!!!

miło mi:) aktualnie mam sporo nauki , ale jak tylko uda mi się zorganizować czas to skorzystam z zaproszenia! :)

Teraz to zaluje ze wybralem Brzesko :/ twoje odwiedziny od razu by mnie postawily na nogi ;) ale lekarze nalegali abym to wlasnie tu sie udal :/ dziekuje za mile slowa otuchy :) a co do odwiedzin to moje dzwi sa dla ciebie zawsze otwarte ;)

Szczerze mówiąc chyba lepiej podziwiać te mrozy przez okno:) chociaż niestety jutro będę zmuszona pogodzić się z nimi:) Jeśli mogę spytać to jesteś na rehabilitacji w Trn, czy gdzieś w dalszych terenach?? Mam nadzieję, że wszystko w porządku i rehabilitacja przyniesie pozytywne efekty!!! :)

Dasz rade wierze w ciebie, co nas nie zabije to nas wzmocni :) rehabilitacje przechodze w Brzesku :/ jak narazie jest ok siedze tu juz tydzien i czuc poprawe :) to po 16 tygodniach stad wyfrune ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64599.25
ETH 3467.96
USDT 1.00
SBD 2.55