Occupational therapy #2steemCreated with Sketch.

in #life7 years ago (edited)

Hello Steemians, my new work from Occupational therapy :)

Almost like van Gogh XD

Flower alone struck me as boring, so I added something :)

Thank you for watching, upvote and comments :)

Sort:  

No proszę jaka forma:)
Super prace!!! A krecik to już w ogóle wymiata :)
Pozdrawiam :)

Forma jest i będzie jeszcze lepiej :))))
Krecik dziękuje :) ja również :*
A jak tam u ciebie?

No to świetnie! ciężka praca zawsze przynosi super efekty!! :D
u mnie w sumie wszystko ok:) Zaczynam tęsknić za wiosną!!! Ale jak tak patrze na Twoje prace to jakoś od razu robi się cieplej:)

No dokładnie, ale mam już dość. Dają mi niezły wycisk :) miło mi że moje bazgroły dają taki pozytywny efekt :) ja też mam już dość zimy choć jej nie odczuwam no chyba że otworze okno :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97