My new project/ můj nový projekt

in #life7 years ago

bab.jpg

So here is my new project.
Iam paying compliment to total strangers. I started today and it works pretty well so far.
I had two ladies today. One was an old very nicely dressed lady that I told she looks magnificent, I actually complimented her dress and mentioned that I love the combintion of colors she wears and how the entire outfit fits her figure.

dám.jpg

The other one was a young lady who obviously gave a birth recently. I compliented how fit she looks like although she was recently pregnant. I mentioned that its not that often when ladies are able to loose pregnancy weight so quickly

cvi.jpg

Guess what, both were very happy. Surprised? Indeed. But, I am sure both of them liked it. The older lady was accomodated with her daughter who wispered to me "thank you, you would not belive, what such words mean to elderly people!"

So yes, it works, you can make other people happier than they were before they met you! Do it! Its worthy and you will feel better yourselves. Try to start home, with your partner, who I am sure also deserves a compliment, but after years you spent together, you somehow do not have the strenght, the mood, the energy...to put it.


Tak jsem si vymyslel nový projekt. Skládám komplimenty úplně cizím lidem.
Začal jsem dnes a funguje to báječně.

Dnes jsem potěšil dvě dámy. Jedna z nich byla postarší, velmi vkusně oblečená paní, kterou jsem zaskočil sdělením, že vypadá velkolepě. Zmínil jsem šaty a podtrhl, že se mi moc líbí kombinace barev, kterou zvolila a jak to celé krásně pasuje k její postavě.

dám.jpg

Druhá byla mladá dáma, která zjevně nedávno rodila. Podotkl jsem, jak krásně vypadá, ačkoliv určitě byla ještě nedávno těhotná. Podtrhl jsem, že se jen tak nevidí, aby ženy byly schopné ztratit těhotenská kila tak rychle.

cvi.jpg

A víte co, obě byly potěšené. Překvapené? To jistě. Ale jsem si jist, že oběma se to moc líbilo. Starší dámu doprovázela dcera. Za matčinými zády špitla „Děkuji! Ani netušíte, co pro starší lidi taková slova znamenají."

Takže ano, funguje to, můžete udělat ostatní lidi šťastnější, než byli předtím, než vás potkali! Udělej to! Stojí to za to a budete se cítit lépe. A můžete začít doma s vaším partnerem, který, jsem si jistý, si také zaslouží kompliment, ale po těch letech, které jste spolu strávili, už nemáte sílu, náladu či energii, abyste ho složili.

Sort:  

Pokud se nepletu, panové tak oba pobýváte mimo rodnou hroudu. Je zajímavé, že právě u vás vzbudil můj text pozitivní ohlas. I já mám za sebou několikaletý pobyt v cizích zemích..ta zkušenost se asi člověku nějak odráží ve způsobu myšlení..

za mě taky palec nahoru. musíme si pomáhat nejen protože je to správné ale i protože když si navzájem nepomůžem tak kdo nám pomůže. třeba jen dobrým slovem i to se počítá.

Jsem rad, ze stale jeste existuji lide kterym na ostatnich zalezi a doufam bude nas vice..:) Za mne palec hore na 100%..;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58183.32
ETH 2475.34
USDT 1.00
SBD 2.38