Anneler Günü :) ( Mother's Day)

in #life7 years ago

Sevgili Steemit Arkadaşlarım,

Bir gün Oğlum benden bir ricada bulundu ve "Anneme çok güzel kalıcı bir hediye vermek istiyorum" dedi. Benden yardım istedi.

Ben de önce hediye alacak herhalde diye düşündüm. Sonra anlatmaya başladı.

Projesini anlattı ve bir de web sayfası istedi benden. Projesini web sayfasına yerleştirdik.

Anensine çiçekle beraber üstünde bir not kağıdına Web adresini yazdık.

Web adresi : http://www.bakseninicinnevar.com

veeeeee aşağıdaki video ortaya çıktı. Uzun uğraşlar sonucu eski resimleri toparlayarak videoyu oğlum Arda ile birlikte yaptık.

Oğlumun Annesine hediyesi...

Sort:  

nice post and pic
Dont forget to upvote follow & resteem
@nurdinnakaturi

Thanks...

Allah mutluluğunuzu eksik etmesin

Amin. Teşekkür ederim :))

Insani gulumseten bir sarki secmissiniz resimlerde oglunuzda cok tatli

Teşekkür ederim. :)

Ne güzel düşünmüş oğlunuz . Keyifli bir paylaşım :)

Teşekkür ederim. Keyif almanıza sevindim. Aslında buna benzer yaptığım bir kaç video daha var. Zaman buldukça paylaşacağım.

Takipte olacağım

:) O zaman en kısa zamanda paylaşacağım...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59096.52
ETH 2516.65
USDT 1.00
SBD 2.46