Stres İle Mücadele. [Cointurk 19. Projesi] [bedirhan08#9447]

in #life6 years ago (edited)

Merhabalar 👋. Kuşadası yeni projesi ile Steemit'e benim gibi yeni başlayanlara destek olmaya devam ediyor. Projenin konusu bu sefer "Stresten korunmak" oldu. Benim de hoşuma giden ve önemli bir konu bu.

imageKaynak: https://www.thecollegeview.com

Stresli olduğumuz zamanlarda işlerimize odaklanmakta zorlanırız, her zaman içimizde bir heyecan durumu olur. Benim bu durumdan kurtulmak için yaptıklarım aslında çok da farklı şeyler değil, stres olduğum zamanlarda sevdiğim şeylere yönelip stresden uzaklaşabiliyorum. Hobilerimle ilgileniyorum, dijital oyunlar oynuyorum, videolar izliyorum vb. Bunların dışında birde stres yaptığım şeyi kafama takmamaya çalışıp stresten uzaklaşabiliyorum, her zaman bu kadar kolay olmuyor ama deniyorum en azından 😃.

Benim stresten kurtulmak için kullandığım yollar bunlar, hepimizin hayatımızda yaptığımız şeyler aslında.

Genel anlamda stres yaptığımız şey biz öğrenciler için belli zaten, sınavlar. Olayı fazla büyütmeyip, kendimize de eğlenceli dakikalar ayırırsak sorun ortadan kalkacaktır 😊.

Gelecekte olacak projeler için konu önerim, sizce Steemit'in geleceği nasıl olacak?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71