You are viewing a single comment's thread from:

RE: Skydiving In Turkey and Wine Village Şirince ㅣ 터키에서 스카이다이빙 그리고 와인 도시 쉬린제 ^-^

in #life7 years ago

Oldukça neşeli zaman geçirmişsiniz. Çok da güzel özetlemişsin koca bir günü.... Selçuk tarafından Keşke Efes Antik kendine de uğrasaymışsın... Oralarda güzel ve oradanda Meryem Ana Klisesine geçebilirdin yakın yani. ... Hatta Kuşadası-Selçuk arasında Aqua park var oradada güzel hoş zamanlar geçiyor...Birde eklemek isterim kesinlikle Kuşadasında isen yemyeşil doğa,koruma altında olan Güzelçamlı Milli Parkına da gitmelisin bence. Oradaki yabandomuzları piknik alanına geliyor, ailecek yemek dileniyorlar sanki... Yabancıların iştahi kabarsada organik domuzlara, bizi hiç etkilemiyor malum.... :)) Hatta Egede yunan adalarına Kuşadasından güzel turlarda var, biraz matrakda olsa o güzel koylar gözlenebilir, molalarda yüzme şansında olabilir...
Yazını çok beğendim. Çok samimi, sıcak ve içten, başarılı buldum. Birde not içecek yanında özellikle, kurumısır, o güzel tazeçerezi veriyorlar, çerez nerede ise sınırsız ve ücretsiz oralarda.... Çerez yedikçe daha fazla susuyor insan, susadıkca içecek tüketimi artıyor :) ... Aynı çerez taktiği Çanakkaledede var.

Sort:  

Öncelikle değerli yorumunuz için :) Efese gitmeye vaktimiz olmadı arkadaşların gün sıkıntısı olduğu için . Biliyorum ben 3 yaşından beri buradayım :) Dediğiniz şeylerin eredeyse hepsini kendim yaptım Milli park gerçekten çok güzel ve temiz bir denizi var . Keşke oralara götürebilseydim ama dediğim gibi sadece ege tarafını gezmedikleri için zaman sınırımız vardı :( Yunan adalarından Samosa günübirlik gitmeyi istedik onuda birdaha ki gelişlerinde inşallah götüreceğim .

Çok teşekkür ederim yazımı içten bulduğun ve beğendiğin için :) Kuru mısır taktiğini hiç bu şekilde düşünmemiştim :D Bir aydınlanma geldi şu an :)

Sanırım sende bu taraflarda oturuyorsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63781.73
ETH 3407.93
USDT 1.00
SBD 2.47