Benim Hikayem :)steemCreated with Sketch.

in #life8 years ago

Merhaba arkadaşlar
Baya uzun zaman oldu burtaya kendimle ya da herhangi farklı bir şeyle ilgili bir şeyler yazmayalı. Nedeni elbet ki var .
Yani Nedensiz bir şeyler gerçekleşmez değil mi hayatta?
Neyse ..
Neredeyse 1 aydır yazmıyorum . İlk sebebim öğrenci olmamın getirdiği sorumluluklar . Üniversite son sınıf öğrencisi olarak 3 yıl boyunca yapmadığım ödevleri son senemde aldığım için yetiştirmem ve hocalara vaktinde teslim etmem gerekiyor.
Buna ek olarak vize haftasıda girdiği için bildiğiniz pert oldum. Gerçi dönem başladığından beri pertim ama pek çaktırmıyordum :D Bunlara ek olarak birde kitap çevirisi yapıyorum.
Korece roman kitabını Türkçeye çeviriyorum. Tezimin bir parçası . Bitince inşallah buraya ekleyebilirim .

Bugün buraya yazma sebebim burasının benim sayfam olduğunu daha doğrusu blog sayfam olduğunun farkına varıp biraz hayatımda neler yaşadığımı yazıya dökmek istemem :)

Bu son aylarda aslında bakınca bir çok şey oldu ilk olarak düşündükçe morelimi hala bozan bir olay oldu. Telefonum bozuldu . Daha alalı 8 ay olmuştu. LG V10 model telefon almıştım . Telefona gerçekten aşık olmuştum . Fakat maalesef LG nin kendinden kaynaklı sorunu yüzünden (bootlob) telefonum aniden kapanıp bir daha açılmadı. Sonuç olarak LG bu sorunun onlardan kaynaklı olduğunu kabul edip faturasıyla birlikte verildiği taktirde bedava olarak tamir edileceğini söyledi. Ama gelin görün ki ben telefonu Kore'den alıp geldim. Yani Türkiyedeki LG sorumluluğu kabul etmedi . Yetmemiş gibi konuşmayı yüzüme kapattılar. Gerçekten nasıl bir iş anlayışları var çok merak ediyorum. Türkiyeden bir iş çıkmayacağını anladığımda bende Koredeki LG şirketiyle ileteşime geçtim. İletişime geçtim ama onlarda bana Koreye gitmemi söylediler yurt dışında olduğum için. Sanki Ha denilince gidilebilinecek bir yermiş gibi! Gerçekten morelimide sinirimide aşırı bozan bir olaydır. Kullanıcı hatası olmadığı halde kaç aydır telefonsuzum.

Sinirleri bozuk bir kız ne yapar ? Tabikide saçlarını değiştirir :D
Evet ! Bende saç rengimi değiştirip biraz daha koyu yapmaya karar vererek Koyu Kahve rengi adı altında saçımı siyaha çevirdim :D Olumlu tepkiler geldiği içinde mutlu oldum. Kim olmaz ki ? :D:D
Şuraya da küçük bir fotoğrafımı bırakayım:D

İkinci olarak Kuşadasına pek kar yağmaz . Karı ilk defa üniversite için geldiğim bu şehirde gördüm dokundum :D Ve bu yılında ilk karı geçen gün düştü. Soğuk havadan nefret ederim . Ama kar bir başka nedensiz bir şekilde karın yağmasını seviyorum :D
Çıkıp kar meleği falan yapmak istiyorum. Ama karla kötü bir anımda vardır. yokuşta kayıp kafamı yere çarpmıştım arkamdanda birisi daha aynı şekilde düşüp bana çarpmıştı. Bildiğin zincirleme kaza yaptık yaya halimizle ! O günüde hastanede geçirmiştim :D O an canım çok acımış çok sinir olsamda şu an gülerek hatırlıyorum :D



Son olarakta meydana gelen güzel şeylerden biride sevgili sevgilimle tam 5 yılımız tamamlandı ! Vay be diyorum zaman gerçekten su gibiiiii geçiyoor:) Bazen bu zamanın kadar hızlı olması korkutsada beraber 5 yılı iyisiyle kötüsüyle geçirmemiz beni mutlu ediyor.
Daha daha uzun yıllarımız olur inşallah :)
Bir maşallahınızı alırım .

Bu da 5. yıl pastamız :D

Neyse şimdilik bu kadar yazıp daha fazla başınızı şişirmeden bitireyim!

Hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim

Sort:  

Welcome! :) If I'm not mistaken, you are Turkish. I'd advise to find a way to translate your post in English, in order to reach to the more people possible! Good luck :)

@herverisson Hello ! Yes I am Turkish :) Oh okay later I will upload English version of this post . Thank you !!

looking forward!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63491.17
ETH 2618.75
USDT 1.00
SBD 2.79