Pazar kahvesi

in #life7 years ago

Bu hafta sonu Adana’ya geldik ve pazar kahvemizi en sevdiğimiz kahvecide içtik. Bu ilk gelişimiz değil o yüzden favori mekanlarımız ya da deneyip beğenmediklerimiz var.

Sipariş alırken isminizi soruyorlar ve kahve hazır olunca aşağıdaki gibi bir sunumla geliyor.

513842C1-91E7-4164-87CD-12EA17EC00DE.jpeg

İsmim Aydan ufak bir yanlış anlamayla Ayda olmuş :)

Falı da kahveyle birlikte geliyor ki kahve sonu fal bakmak eğlenceli bir ritüel bence.

B132F3A5-C8DE-45E8-BC94-A1B56247FA03.jpeg

Kısmetli misafirlerimizi bekliyoruz :)

Kahve biraz dibek kahvesi tadında üç seçenek çıkarmışlar sert, klasik ve daha hafif olacak şekilde. Ben klasik tercih ettim.

Fiyatı 7₺ Adana’ya yolunuz düşerse kahve keyfi için öneririm.

Sort:  

Aydan merhaba, @emrebeyler in sayfasindan sana gecis yaptim. ondaki sokak cekimi harika. once onun icin tebrik ederim. sonra da sayfani gezdigimi ve çalışmalarini begendigimi bilmeni isterim :) yine gorusuruz. tebrikler

Çok teşekkürler. Yorumu okudum ve çok mutlu oldum :)

Feronio - 2 Bot Listesine postunuz eklenmiştir. Paylaşımınız için teşekkürler. Listenin devamını getirebilmek için bize destek vermek ister misiniz?
(Instagramdaki sayfanızı keyifle takip ediyorum :) )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65792.18
ETH 2695.80
USDT 1.00
SBD 2.90