Çok bekledim seni...

in #life6 years ago

IMG_20170908_231058_479.jpg

Ne çok bekledim seni yıllar var,
Ölüm geçiyordu şehrimin sokaklarından,
Acıların boğazına düğümlendiği gökyüzü,
Hüzünlü fakat ağlayamıyor,
Yüz sürülmemiş dualar birikti dudaklarımın kıyısında,
Avuçlarıma isim isim okunuyorsun,
Vakit yine göğün kızıla çaldığıdır,
Ya Rabbi umutlarımı sen biliyorsun,
Ne çok bekledim seni yıllar var,
Bir tren çığlığıyla uzaklaşıyor gözlerin,
Gümüş rengi bulutlar gözleri gökyüzünün,
Ağlamaklı bir gün dönümünde,
Seni saklıyorum hala en mahreminde duygularımın,
Hala derinimde yankılanan bir türküden sesleniyorum,
Ey leylim gecede ölesim tutmuş,
Etme gel nolur gel ay karanlık,
Ne çok bekledim seni yıllar var,
Ne çok özledim bir bilsen,
Özledim gözlerinde günbatımını,
Bir bahar yelinin savurduğu saçlarını,
Ruhumun derininde neşter izleri,
Dikiş tutmaz yaralarım var,
Çok bekledim seni yıllar var..
e.avina

Sort:  

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Ne güzel yazmışsınız kaleminize sağlık

Beğenmeniz beni çok mutlu etti, elimden geldiğince yazıyorum, çok teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29