אין לי עצה טובה

in #life6 years ago

20180505_155053.jpg

אין לי עצה טובה. מי שרוצה לדעת מה חשוב בחיים, איך חיים נכון? איך צריך? מה כדאי? אין לי תשובה טובה

יש לי דעות, אבל הן משתנות

יש לי תובנות, אבל אני לא בטוח שהן נבונות

אני אפילו לא בטוח שאני לא יודע

אז אין לי עצה

וטוב לי בלי עצות

Sort:  

אין פה נכון וצריך... ואף אחד לא יודע להגיד מה נכון יותר. לי נראה הגיוני להשאר באיזון מסויים ביחסים עם הסביבה ולהשיג מטרות שעולות בראש שלך ולא למישהו מסביבתך. אם תשיג מטרות שלך אז תהייה מושלם עם עצמך וזה הכי חשוב. כי סביבה משתנה - חברים, עבודה, הכל... זו רק דעה שלי, אולי אני לא לגמרי צודק

:)

חלק גדול מאיתנו הוא עצלן, לא רוצה לחשוב, לא רוצה לפעול וגם לא רוצה להילחם. אבל זה יום ליום רק רוצה להיות חברתי עוזר לנו לצאת כדי לקבל את ההצלחות שלנו או כשלים היא רק כדי לדעת איך לחיות.

אמממ תובנות מעניינות על החיים...

אחי הם פילוסופיים, hahaha אתה צריך לצאת קצת יותר לראות שהחיים הם מאבק, עזרה וגם מימושים. נסה לעשות קצת פעילות, כמה עבודה ידנית כי אתה מזיע קצת או שאתה יכול לרוץ טוב כדי לנקות ולראות את העולם בצורה ברורה יותר. השאירו דאגות ובעיות מאחורי.

אתה שואל כל כך הרבה שאלות...
ולי זה הזכיר שאלה אחת.
מה טעם החיים ?
התשובה לפי דוגלאס אדאמס, היא 42 ככה ענה "הרהור עמוק" המחשב ב"מדריך לטרמפיסט בגלקסיה"
אז בלי פאניקה !

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95