I Love You

in #lgbt6 years ago

Znacie to uczucie? Kiedy jesteście w związku homosexualnym i wasz partner/partnerka mówi, że wolała by być z płcią przeciwną?
Bo ja to znam. Moja dziewczyna już od początków mówi, że chciałaby swojego księcia, że inaczej wyobrażała sobie swój pierwszy pocałunek. Jednak mimo wszytko mnie "Kocha".
Ostatnio miałam sen w którym zostawiła mnie dla chłopaka. I wiecie co? Spytałam jej się czy by mnie dla takiego zostawiła. Jej odpowiedź? - " Na chwilę obecną nie. Nikomu innemu bym się nie spodobała więc no. No chyba, że się spodobam i on mi też to wtedy cię dla niego zostawię".
Wyobrażacie sobie jak bardzo mam teraz złamane serduszko? Jak to bolało? No, ale co się dziwić. Przecież chodzenie z osobą tej samej płci jest "dziwne" , " nienaturalne" , "nie dla niej". I co ja mogę zrobić? Nic. Chcę ją trzymać, ale czy to źle, że chcę by miała takie życie jakie chce? Szczęśliwe, "normalne"? Jeżeli jej lepiej beze mnie to tak będzie. Jedyne co mogę powiedzieć to " Przepraszam " - Przepraszam, że zmusiłam ciebie do odwzajemnienia mych uczuć.
Kocham cię, kocham cię, kocham cię!
ILY3.png

Sort:  

Your post has been manually curated by the Many Voices Project. The MV Project exists to promote diversity and difference on the blockchain. If you would like to support our work and that of our Founder @sapphic Please consider voting for her witness via steemconnect

Dzięki za wpis. Już tu byli tacy jedni, którzy próbowali wmawiać, że homoseksualizm to rzecz bezwzględnie wrodzona a nie nabyta i zmienić się tego nie da. Tymczasem przykład przyjaciółki pokazuje, że są przypadki, gdy bierze się on z braku innych opcji. "Nikomu innemu bym się nie spodobała więc no." To wiele wyjaśnia.

A trwanie w związkach na przetrwanie do niczego nie prowadzi. No chyba, że do ciągłych kłótni. Ale tak jest zawsze, gdy każdy chce czegoś innego.

Heyja! You've got a upvote from @PRP-LGBT, the Curation & Magazine Account for content like yours!
BannerLGBT.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 62868.73
ETH 3108.34
USDT 1.00
SBD 2.50