Avtoros Shaman 8x8 truck Lego model / Lego - model ciężarówki Avtoros Shaman 8x8

in #lego7 years ago

Avtoros-Shaman-off-road-truck-2.jpg

English in this column
W tej kolumnie polski
I wasn't posting about Lego so far, but my jaw was literally dropped when I saw this movie. Those details... WOW!
Nie pisałem wcześniej o Lego, ale szczęka mi opadła po obejrzeniu tego filmu. Te szczegóły robią ogromne wrażenie... WOW!

The movie is obviously not mine, but I just had to share it with you. I am simply full of admiration for the enormity of work put into this project by an author. Truly amazing piece of art in my humble opinion.
Film oczywiście nie jest mój, ale nie mogłem się nim nie podzielić. Jestem pełen podziwu dla ogromu pracy włożonej w ten projekt przez autora. W mojej skromnej opinii naprawðe niesamowite dzieło sztuki.

line.png

Appreciate the content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@imperfect-one

Sort:  

Robota pierwsza klasa! Szczegółowość, skala i ta praca zawieszenia. Ogólnie cały ich kanał na YT jest pełen świetnych projektów.

No właśnie ja go wcześniej nie znałem, ale teraz z przyjemnością poznam :)

Nie kuś :D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20