Nauka gry na gitarze i keyboardzie-w Gdańsku oraz ONLINE-cała Polska.steemCreated with Sketch.

in #learn4 years ago

Zdjęcie do ogłoszenia 1 z Łatkiem.jpg

Dzień dobry!

Mam na imię Sławek.
Gram w zespole, a także zajmuję się nauczaniem gry na gitarze i na keyboardzie. Prowadzę również zajęcia z gitary basowej, śpiewu, perkusji i ukulele. Mój sprawdzony system obejmuje jedną lub dwie lekcje po 60 minut tygodniowo (opcja z moim dojazdem) lub dwie lekcje po 30 minut tygodniowo (opcja online).

W związku z tym, że lekcji udzielam też przez internet, jestem w stanie uczyć osoby z Krakowa jak i ze Sri Dźajawardanapura Kotte na Sri Lance czy z Baile Átha Cliath, czyli z Dublina w Irlandii :)

O mnie:

Zdjęcie do ogłoszenia 2 z Torpedy.jpg

Przez 5 lat pobierałem prywatne lekcje z keyboardu, a następnie byłem przez 2 lata w szkole muzycznej II stopnia w klasie saksofonu (naukę przerwałem ze względu na studia), jednak przede wszystkim specjalizuję się w gitarze, zwłaszcza elektrycznej, którą poznawałem od podstaw samemu i wciąż poznaję grając z zespołem w studiu i na żywo.

Gitarę pokochałem około 12 lat temu. Przez ten czas dowiedziałem się sporo z teorii muzyki, mogę nauczyć podstaw i bardziej zaawansowanych rzeczy, teorii, praktyki i związanych z gitarami spraw technicznych, a wszystko w sposób indywidualny i dostosowany do ucznia zarówno młodszego, jak i starszego.

Zdjęcie do ogłoszenia 3 z gitarami.jpg

Z tego co słyszałem, to jestem pozytywny i cierpliwy. Poprawię błędy, ale nie nakrzyczę. Więc jeśli chcesz zacząć przygodę z gitarą, to zapraszam serdecznie!

Zapewniam materiały i pomoce do nauki.

Na moich zajęciach realizowaliśmy też inne projekty około muzyczne, razem z rodzicami uczniów organizowaliśmy też małe koncerty, na których chętni mogą popisać się swoimi umiejętnościami - zapraszam do kontaktu, a o wszystkim opowiem!

Zdjęcie do ogłoszenia 4 z ProRocka.jpg

Co jakiś czas wrzucam filmiki do internetu, które można zobaczyć na moim kanale Youtube po wyszukaniu frazy: "Slavomiro Vonzo".

CZEGO CIĘ NAUCZĘ:
-zapisu nutowego, gam i skal muzycznych;
-wybranych utworów;
-budowy akordów;
-czytania nut i tabulatur;
-podstaw improwizacji;
-rozmaitych technik gry i artykulacji dźwięku.

Wystawiam faktury :)
Płatność przyjmuję i złotówką i bitcoinem!
Cena za 60 minut: 50 zł.

Promo lekcje gitara hełm 3.jpg

Sławek,

668-992-188,

[email protected]

Sort:  

Hi! That is so awesome you play and make music! We would LOVE to have you at the contest Music For Steem! Check our latest posts! Any questions, shoot!

Thx! If I'll find time I'll do my best :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61320.84
ETH 2394.93
USDT 1.00
SBD 2.56