Bulbuli het die feetjie gevra-

in #lbuli2 years ago

'n Engel het uit die blou onoorwinlike blom gekom. Fulufulu verklaar almal is verbaas! Wonder jy weer hoe die blommeryk is? Ouens, luister, net blomme woon in die blommeryk. Pukhupukhu is in hul buurstaat. Slegs voëls leef in hierdie toestand.
Nou praat ek van daardie feetjie. Die kleur van die feetjie se oë is blou. Sy hele lyf het 'n blou tint. Die woord van hierdie feetjie het ook die koninkryk van Pukhupukhu bereik.

Die bulbul het die voëlfeetjie kom ontmoet. Maar die feetjie het met niemand gepraat nie. So het 'n week verbygegaan. Eendag het die feetjie skielik gesing.
Shiuli het na die blommefeetjie gekom en gesê: Sjoe! Jy sing baie goeie liedjies. Wat is jou naam?
My naam is Nilpari.
Hoekom het jy na Fulufulu-koninkryk gekom?
Ek het 'n blom geword.
Jy bedoel, soos, sout en hul soortgelyke, nè?
Ek wil baie graag 'n blom wees. Dan sal almal my blou blomme feetjie noem.
Hoekom wil jy 'n blom wees?
Want blomme is so onskuldig. Hulle het nooit iemand seergemaak nie. Blomme kan van almal hou. Hulle koester en respekteer al die mense ryk, arm, klein en groot. En jy weet, in enige fees in die wêreld versier almal met blomme. Weereens word liefdesverhouding ook met blomme uitgeruil.
Shiuli-blomme is baie bly om hierdie woorde te hoor.
Met blydskap in sy hart het hy gesê- ek het goeie nuus gehoor. Wel Nilpari waar bly jy?
Ek woon op aarde. En die naam van die land waar ek woon is Bangladesj.
Wel, wat is die feeste in jou land?
Eid, Puja, Kersfees, Nuwejaar. En verjaarsdae word ook met prag en omstandigheid gevier.
Sien jy ons by al die feeste?
Natuurlik. Almal is versier met jou ornamente. Hulle gee ook vir mekaar blomme tydens feeste.
Ontsagwekkende. Ons is baie gelukkig, Nilpari.
Hmmm. Ek dink ook so.
Wel, wat sal jy as 'n blom doen?
Ek sal liefde onder almal versprei. Sodat niemand jaloers is op iemand nie. Sonder om te stry. Mag almal vir altyd gelukkig lewe. So ek sal 'n blom wees.
Sjoe! Dis wonderlik! Luister, as jy nog drie dae in ons koninkryk bly, sal dit 'n blom word.
Dankie hiasint blomme.
Die blou feetjie het gewag. So het drie dae verbygegaan.
Toe een oggend die blou feetjie blom. ’n Wit maagblom het op sy vlerke uitgeloop. Blom rooi roos op die kroon van die kop. En blou onoorwinlike blomme het oor die hele lyf geblom.
Die nuus het deur die hele staat versprei. Shalik, Doel, Bulbuli het almal van Pukhupukhu-koninkryk gekom om Nilpari te sien.

Bulbuli het die feetjie gevra-
Wat is jou feetjienaam?
Ek is 'n blou feetjie

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60308.44
ETH 2640.77
USDT 1.00
SBD 2.54