Cum mi-am găsit laptopul potrivit pentru mine și nevoile mele

in #laptop6 years ago

Zilele trecute, m-am gândit să-mi achiziționez un laptop nou, întrucât laptopul care m-a slujit cu credință în ultimii 5 ani este aproape să-și dea obștescul sfârșit. Am intrat pe site-ul eMAG direct la categoria laptopuri și inițial m-am speriat de multitudinea de opțiuni: peste 1000 de modele! Din fericire, filtrele dispuse în bara din stânga m-au ajutat să-mi filtrez opțiunile și să reduc aria căutărilor. La fel a făcut-o și bugetul de care dispun.
laptop-black-friday.jpg
Cum mi-am găsit laptopul ideal? Simplu! Mai întâi, m-am decis că nu mai vreau bătăi de cap și o să-mi cumpăr un laptop cu Windows 10 preinstalat, chiar dacă mă va costa probabil o sută-două de lei în plus față de unul fără acest sistem de operare. Bifând aceste opțiuni, laptopul meu urma să se găsească doar într-o listă cu alte 483 de modele. Am redus astfel mai mult de jumătate din opțiuni.

Ce mai știam despre laptopul pe care mi-l doream? Că trebuie să aibă un ecran mare, de peste 15 inci, întrucât obișnuiesc să mă uit la meciuri și la seriale pe laptop. Așadar, am bifat opțiunile 15-16,9'' și peste 17''. Am rămas astfel cu doar 235 de produse dintre care să-mi aleg laptopul ideal.

Prietenii m-au sfătuit să-mi cumpăr un laptop cu procesor Intel Core i3, i5 sau i7. Cum ultimele ar ieși categoric din bugetul meu, m-am decis să urmăresc doar laptopurile cu procesoare i3 sau i5. Lista s-a redus, astfel, la 108 modele de laptopuri. După doar trei filtre aplicate, am redus la 10% totalul produselor care mă interesau.

Laptopul meu avea să aibă, însă, un hard disk SSD, în detrimentul unui HDD. Așa am rămas cu doar 49 de produse în listă. Și pentru că nu voiam nicicum să plătesc mai mult de 2500 de lei pentru laptopul meu, pentru că oricum nici nu aveam mai mulți bani disponibili, acum am de ales între doar două modele: un ASUS, respectiv un Dell. Ambele îmi plac, așa că probabil voi da cu banul. Tu cum ți-ai ales laptopul ideal?

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70310.43
ETH 3568.34
USDT 1.00
SBD 4.73