You are viewing a single comment's thread from:

RE: Spring bike ride.

Шикарно! Дивлячись на цей пост, я теж хочу сісти на велосипед і поїхати на природу! Проте наразі я можу тільки сісти на велосипед... І все. Може чоловік навчить мене, нарешті, їздити на велосипеді:))))

Sort:  

Ви ще не вмієте? Ай-ай-ай ... Я думаю, що навчиться їхати на велосипеді - це найпростіше чому доводиться вчиться. Вам обов'язково треба вчиться їхати і купити хороший велосипед! У велосипеда одні "+": його не треба заправляти бензином, він дає вам здоров'я і на ньому ви можете відвідати 1000 цікавих місць! Я настільки "подружився" з велосипедом, що можу за день проїхати 200км.
Дочекайтеся весни і починайте катати!

Та всі кажуть, що то легко, пробували мене колись вчити - і все ніяк! Цієї весни буду вчитись знову, а то якось соромно, ще й в мої то літа!😕

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59940.43
ETH 2988.79
USDT 1.00
SBD 3.61