Steemitin Hayatımdaki Yaptığı Değişiklikler [Cointurk 16. Projesi]

in #kusadasi6 years ago

                                                                 Herkese Merhaba,

Bu projenin konusu Steemit ile tanıştıktan sonra hayatımızdaki değişiklikler  bu konunun paylaşılması iyi olmuş.Böyle konuları seviyorum,yani hobilerimi kendimi veya bu tarz konuları anlatmayı.Biraz olsun gerçek hayattan uzaklaşıp şuraya birşeyler yazabiliyorum.

- Steemit ile tanışmam gerçekten benim için çok iyi bir avantaj oldu diyebilirim.Maddi açıdan buradan şuan için aylık 1.000 TL falan kazanıyorum,henüz yeni olduğum için 1 ayım dolmadı daha ama hesaplamalarıma göre o civarlarda birşey kazanıyorum.Bu benim için iyi oldu çünkü üniversite okuyorum ve aileme fazla da yük olmadan istediğim şeyleri alabiliyorum.Bir şey alacak olduğumda ailemden para istemekden biraz çekiniyordum.Steemit sayesinde şuan ayrı olarak gelirim 1.000 TL ve rahat rahat her istediğimi alıyorum.Tabi bu kazançdaki en büyük pay Kusadasi ekibinin bu tartışılmaz.

- Steemit hayatımı değiştirdi mi tam olarak buna cevap veremem çünkü hayatımın tamamen değişmesi için biraz daha çok kazanmam lazım,şu şekilde değişti biraz daha eli açık biri ve istediğini rahatça alabilen biri oldum.Ama bir ev veya araba alacak kadar birikim yapamadım.Hedefim ise bir ev ve araba.Zaman neler gösterecek bilmiyorum belki kazançlarım düşecek belki de yükselecek bunu bilmiyorum ama hayatımı biraz olsun değiştir diyebilirim.

- Gün boyu mesela sürekli elimde telefon ve Steemite giriyorum Kusadasi birşeyler paylaşmış mı diye bakıyorum Trending bölümüne giriyorum ve yapabilirsem paylaşım yapıyorum,diğer türk arkadaşların paylaşımlarını okuyorum özellikle ve destek olabildiğim kadar oluyorum.Telefon elimden hiç düşmez oldu Steemit sayesinde ve eskisi kadar sosyal medya sitelerine takılmıyorum.

- Coinler hakkında bir bayan olarak gerçekten çok fazla bilgim oldu.Kusadasi projeleri sayesinde bir çok coini tanıdım ve bilgi sahibi oldum.

- Arkadaşlarımın ilgi odağı oldum diyebilirim,buda biraz farklı bir olay aslında.Onlar sürekli neyle uğraşıyorsun bana da öğret gibisinden şeyler söylüyorlar ve onların da çok dikkatini çekti elimden geldiğince onlara da yardımcı olup öğretmeye çalışıyorum.




Bu konu hakkında yazacaklarım bu kadar,yakın zamanda hayatımı daha çok değiştireceğini düşünüyorum Steemit ve Kusadasi ekibinin.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45