Steemit hayatımda neleri mi değiştirdi ? [Cointurk 16. Projesi]

in #kusadasi6 years ago
  • Steemit hayatımda girdiğinden beri diğer sosyal medya platformlarını daha az kullanır oldum. Steemit nedense diğer platformlardaki kadar yaygın olmasa da bir uğraş, zamanını değerlendirme platformu gibi geliyor bana. Hergün mutlaka en az 10 kez girip popüler postları taramak, kuşadasi ve diğer takip ettiğim sayfaların paylaşımlarını takip etmek, paylaşım yapmak benim için bir rutin haline geldi. Üstelik o kadar güzel bir şey ki bu zevk aldığım şeyi gerçekleştirmek aynı zamanda bana bir katkı sağlıyor.

  • Steemit' i bütün platformlarda arkaşlarımla paylaşmak ve onları da bu platforma çekmek için elimden geleni yapıyorum. Fakat çoğunluğu pek ciddiye bile almıyor beni. Görenler uğraşmak istemiyor, uğraşmak isteyenlerde o ilk adımı atamıyor.

13072016-Steemit-Featured.png

  • Steemit sayesinde buradan tanıdığım edindiğim arkadaşlarım henüz olmadı. Fakat bu platform geliştikçe ve biz onun gelişimine katkı sağladıkça eminim ki buradan da arkadaşlar edinerek bu platformda gerek birbirimizi destekleyeceğimiz, gerek eğleneceğimiz bir ortam oluşacak. Steemit' i kuranlara ve beni steemit ile tanıştıran sayın Fatoyoku kardeşime buradan selamlar.

  • İyi ki Varsın Kuş Adası !

#cointurk
#kusadasi
#steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28