Steemit de yeni de olsam, değişen birşeyler oldu sanki :) [Cointurk 16. Projesi]

in #kusadasi6 years ago
  • Aslında arkadaşlarımın yoğun ısrarı sonucu buradayım. Ben pek sosyal ağlarla ilişkisi olan takip etmeyi seven bir kişilik olmadığımdan 1 aylık uğraşlar sonucu beni buraya sonunda getirdiler :)

  • Steemit' e ilk girdiğimde genel olarak biraz bakındım. Gözüme çarpan şeyler arasında vücuduyla para kazananlar, fikirleriyle para kazananlar birde bunu keyif için yapanların olduğunu gördüm. Ben hangisi olacaktım? Henüz buna cevap vermek için çok erken olsa da ileride seve seve sizinle paylaşacağım bir cevap olacak.

Steemit-engine-760x400.png

  • Steemit' e geldiğim için ve aranızda olduğum için çok mutluyum. Herkese merhabalar, Hoşbulduk hoşbulduk :)

  • Kusadasi gibi yabancı kaynaklı bir site var mı diye araştırayım dedim. Gerçekten arkadaşlarımında söylediği gibi Kuşadası bu alanda tekmiş. Diğer yabancı sitelerde böyle şeyler bulamamakla birlikte yapılan bu girişime yabancılarında katıldığını farkettim. Kusadasi yaptığı bu projeleri ne kadar yapacak bilmiyorum ancak umarım bir sonu olmaz. Çünkü bu projeleri bitirip farklı yarışmalar ve aktivitelere dönerse iş, ilgilenecek kitle farklı olacağından oy oranlarında düşüş olacağını düşünüyorum. Umarım onlar içinde bizim için de hayırlı kararlar alırlar :)

#cointurk
#kusadasi
#steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65862.35
ETH 3444.22
USDT 1.00
SBD 2.68