Bir Kibrit Kadar Mı Hayatın? [Cointurk 19. Projesi] (tubuka1221#6130)

in #kusadasi6 years ago
  • Stres deyince akla hep sıkıntılı süreçler, vücutta stresten dolayı çıkan yaralar bereler gelebilir. Ama peki hiç olumlu tarafından bakmayı denediniz mi ? Hadi gelin birlikte bir deneyelim, belki başarabiliriz :)

  • Örneğe ne gerek var, en önemlisi bir iş yaparken stresli olmak demek acele etmek demektir, heyecanlı olmak demektir, hata yapılabilir demektir. Stresten kaçınılması gereken birşey olarak bahsediyorlar peki onu negatif olmaktan çıkarıp pozitif yanlarını kullanırsak?

  • Hani bir işi yaparken çok rahat olmayın, olmamasını, çalışmamasını, gerçekleşmemesini de düşünün diye bir tabir vardır ya. Evet tam da orada seviyorum stresi. Çünkü stresli olmak demek garantici olmak demektir. Bir yaptığını bir daha kontrol etmek, tekrar tekrar hemde. Vaktin olduğunca gözünü üzerinden ayırmamak demektir. Tabi ki herşey de olduğu gibi burada da " fazlası zarar" .

  • Stresli olmayı deneyin, bir de olmamayı. Birinde kalbiniz sıkışır zor nefes alırsınız, birinde ise kafanız rahattır umrunuzda olmaz hiçbirşey. Ya da olan şeyler. İkisi de tehlikeli durumlardan ibarettir ve ikisini de kesinlikle önermiyorum.

stres-01.jpg

  • Ben stresli olduğum zamanlarda genelde çekilir bir köşeye kağıdı kalemi önüme alır yazarım. Çoğunlukla günlük tutmaktan ibaret olur. Yani karalama tarzı şeyler. Yazmak, içimi, kağıda dökmek iyi gelir. Yazdıktan sonra derin bir nefes alarak unuturum. Aldığım nefes ne kadar kaliteli bilmem ama üzerine birde sigara yakmadan bırakmam. Çokta kafaya takmam. Çünkü bilirim ki kafaya taktığım kadar kaybederim. Kaybetmekten korkmam ama neden kaybedeyim ki ? Kaybettiğim şey vakit olur, nakit olur farketmez. Kaybetmeyi sevmiyorum. Kaybetmemek için herşeyi deniyorum. Stresli olmayı ise gerektiği yerde gerektiği kadar alıyorum önüme ve seninleyim diyorum. Sizde deneyin, kendinizle konuşun, başkalarıyla konuşun, kağıtla defterle konuşun ama asla bir sorunu aşmak için yalnız kalmayı tercih etmeyin. Kafayı yedirtir insana.

duygusal-stres.png

-- Kusadasi sayfasına öncelikle teşekkür ediyorum. Sonrasında ise sizin sayenizde bir çok konuda araştırma yaparak bilgi sahibi oldum. İstiyorum ki daha yararlı, daha faydalı bilmediğim şeyleride öğreneyim. Sanırım siz anladınız ne demek istediğimi :))

#kusadasi
#cointurk
#steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63376.09
ETH 2692.84
USDT 1.00
SBD 2.59