Steem ve Steem Dolar

in #kusadasi6 years ago

2.png

Steem Dolar fiyatında çok fazla düşüş oldu. Steem fiyatıda şuana kadar büyük bir yükseliş gösterdi. 1 ay önce 1Steem dolar ile 3 Steem alınabiliyordu fakat şuan 1 Steem Dolar ile 1 steem satın alımı yapılıyor. Steemi arttırabileceğimizi güzel bir olayı bitirdiğimizi düşünüyoruz. Steem ve Steem Doların aynı olduğu şu zamanlarda Bitcoini biriktirmenin iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum.
Biraz daha steem biriktirmeyi düşünüyorsanız bitcoini elinizde tutmanızın iyi olacağını düşünüyorum.

Steem diğer coinlerden farklı olarak satoshi fiyatı düşük olan coinlerden bir tanesidir. Şuan fiyatı çok yükselmesine rağmen satoshi fiyatıyla tam tersi yükselememiştir.
Steem ile birlikte ortaya çıkan coinlerle karşılaştırdığımızda eksi olarak görebiliriz. Sadece Lisk coin ve ya stratis'e baktığımızda ilk çıktığı satoshi fiyatı büyük bir yükseliş gösterdi fakat steemde neredeyse bir değişim yok.
Benim çok ilginç bulduğum bir durum olarak steem servisi iyi bir şekilde çalışıp hızlı bir şekilde gelişiyor bir çok insan bu sistemi kullanıyor fakat lisk coin ve ya stratis coin sistemi henüz iyi bir şekilde çalışmıyor. Bu coinler ileride iyi olacağına inandığımız coinlerdir steeme göre bir kaç kat daha fiyatında artış gözüktü. Bunları gördüğümüzde steemin ileride fiyatının daha fazla artması gerekmesine rağmen bu zor gözüküyor. Bu yılın sonlarına doğru Bitcoin şimdikine göre daha büyük bir fiyata çıkarsa steemin dolar fiyatı da yükseliş gösterebilmesine rağmen satoshi fiyatı daha fazla düşebilir.
Şuan steemi biraz biriktirmekte iyidir fakat ben satoshi fiyatı düştüğünde Bitcoin ile steemi almayı düşünüyorum.

Sort:  

"Bunları gördüğümüzde steemin ileride fiyatının daha fazla artması gerekmesine rağmen bu zor gözüküyor." neden böyle düşündünüz merak ettim açıkcası

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99