Power Up Serüvenim Ve Steem Dolar

in #kusadasi6 years ago

1.png

Bugün ise 2199 Steem power transferini gerçekleştirdim. Steem power gücüm bu transfer ile birlikte 41,393e ulaştı. Artık 3 ile başlayan rakamlardan kurtulan steem power gücümle %100lük oy atıldığında 12 doları buluyor.
İlk hedefim olan 50,000 steem power biriktirmeye kısa bir süre sonra ulaşabileceğimi düşünüyorum.

2.png

Coin marketlerinin hepsinde fiyat düşüşleri gözüküyor bu sebeplede steem dolar fiyatında da düşüşler meydana geldi. Binance marketine steem doların eklenmesini bekliyorum fakat bitcoin ile değiştirip steem almalı mıyım yoksa steem marketinde steem ile değiştirmeli miyim yoksa beklemeli miyim bunu düşünüyorum.

Sort:  

It's a great offer sir.. can you help me?

Extraordinary information friend thank you I invite you to support me in my blog I will be grateful greetings

Yüzümüze bakmayı unutma try market kardeş

binance 'a sbd nin eklenceğini düşünmüyorum. Şu anda poloniex de yeniden sbd'nin işleme alınmasını bekliyorum. sbd yi bekletmeni tavsiye ederim 1 ay içerisinde yeniden 27 tl cıvarlarına çıkmasını bekliyoruz.

Bunu nasıl başarabiliyorsun ???

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71