Neden Bitcoin Almamız Gereklidir?

in #kusadasi7 years ago

bitcoin-stock-getty.jpg

Neden Bitcoin almamız gereklidir?
Bitcoin toplam 21.000.000 tanedir ve şuana kadar 16.800.000 tane bitcoin miningi gerçekleşti. Hepimizin bildiği gibi Cyrptocurrency marketinde en önce yapılan coin Bitcoindir. Bitcoin diğer coinlere göre problemleri fazla olmasına rağmen en önce yapılan coin olup bütün coinleri temsil eden bir şekli vardır. Bitcoin ileride de bu durumunu taşıma olasılığı oldukça yüksektir. Ben bitcoinin payment olarak kullanılmasındansa altın ile benzer güvenli bir para olarak kalacağını düşünüyorum. Henüz bitcoin çoğu kişi tarafından duyulduğunu düşünmüyorum. Dünyada kişi sayısı 6.000.000.000 den daha fazla olmasına rağmen bunların arasından sadece %1 lik bir kısmı bitcoini almak istese bile 1 kişi 1den fazla bitcoin alamayacaktır. Ben ileride bir çok kişinin bitcoini alacağı günlerin geleceğini düşünüyorum. Bitcoinin 2140 yılı civarında bütün bitcoinin mining olacağını düşünüyorum. İleride çok fazla zamanımız var gibi gözükse de durum öyle değildir. 2024 yılında bitcoin %95 oranında mining olacaktır ayrıca her 4 yılda bit bitcoin mining yapımı zorlaşacaktır. İleride 6 yıl içinde bitcoin hakkında insanların ilgisi daha fazla olacaktır. İkinci olarak düşüneceğim şey ise bitcoinin 21.000.000 adet olduğunu düşünmeli miyiz? Şahsen ben bu kadar bitcoinin olmadığını düşünüyorum. Bitcoini ilk ortaya çıktığında insanlar test yapmak amacıyla bir çok mining yaptı ve bir çok bitcoinle mining yapıldı bunların arasındaki bir çok bitcoin ise kayboldu. Haberlerde de bulabileceğiniz gibi harddiskdeki bitcoini kaybetme olayıda olup yanlış bir adrese yollandığı için kaybolan bitcoinlerde vardır. Bu sebeple ben ileride bir kaç yıl geçtikten sonra normal kişilerin 1 btc bile çok zor bir şekilde alacakları zamanların geleceğini düşünüyorum.

Sort:  

İlerde kim kral olucak bilemeyiz, fakat bitcoin'in devamlılığını sürdüreceğinden eminim :)

Yazınızı okudum çok başarılı ve ayrıcı ölen insanların Bitcoinlerinide hesaba katmak lazım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84