İyi Makale Yazamıyorum

in #kusadasi6 years ago

Sadece Kripto para hakkında diğerlerine göre biraz daha iyi biliyorum. Yazımın popüler olup olmayacağını bilmiyorum, ancak yazımı okuyup ve yorum yazanlara biraz ödül veriyorum.
Steemit sayesinde dünya çok değişti. Yorum yapıp para kazanabileceğini kim hayal ederdi? Şu anda farklı . yorumlar ile para kazanılabiliyor.

Benim yorumları okuyan ve yazan insanlara ödüllendirmememin nedeni minnettarlıktır.

Steemitin büyümesi için daha fazla etkinlik hazırlayacağım.

Sort:  

en iyi bildiğiniz şeyi yazmak en doğrusudur.bu sayde insanlar sizlerden bir şeyler öğreniyor

Hocam sadece bilgilendirici yazmak zorunda değilsiniz. Kendinize, topluluğu büyütmek geliştirmek gibi görevler biçtiniz ama metrobüsten bir anınızı da yazabilirsiniz. Sizin de insan olduğunuzun farkındayız :)

Kişilerin yazmış olduğu yorumların içerikleri de kazancı etkilebiliyor. Gerek bilgilendirici gerek eğlenceli bir yorum hep para kazandırabilir hem de yazılan bloğu güçlendirir. Etkinliklerinizi takip edeceğim hocam, yazılarınızı takip edeceğim.

Dear sir @try-market. We know Steemit is a new blockchain based social media initiative that is challenging everything about the way we communicate ideas on social media. We can also earn money there. It's really a nice platform and explore the community.. Great post sir.. keep going.Best of luck.

Ne konuda olduğunun bir önemi yok aslında her alanda okuyacak birilerini bulabilirsiniz aslolan verdiğiniz emeğin degerinin bilinmesi mutlu eder insanı😉

makale yazdıkça tarzınız oluşur ve makale üslubu güzelleşir. Başlangıçta böyle düşünebilirsiniz ama ilerleme katettikçe bu düşünce sona erecektir. Body building gibi birşey.

Hocam bu yazınız aklımda kaldı. Geçtiğimiz günlerde @sorucevap bir proje başlattı. Belirli kalitede içerikleri kendi hesabından paylaşıyor yazarın reklamını yapıyordu. Siz de benzer bir uygulamaya giderek yazarların kendi standarlarınıza göre içeriklerini paylaşabilir ve ödülün bir kısmını yazar ile paylaşabilirsiniz diye düşündüm. Böylece birkaç koldan kaliteli içerikler kendini gösterme fırsatı bulur.

Bence yazdığınız şu makale bile fena değil, önemli olan samimi olmanızdır, makale yazmak o kadar da zor değil. Sadece güzel yazı yazmayı öğrenmek için çok kitap okumak gerek. Zamanınız olunca kitaplar okuyun ve bu size çok yardımçı olacak.

Yazmak bir kabiliyettir hocam. Herkes bu kabiliyete sahip olacak diye birşey yok. Ama insan araştırarak güzel metinler ortaya çıkarabiliyor.
Kimileri kahvaltıda içtiği çay ile ilgili 10 sayfa yazı yazsın okuyabilirsin, kimileri de keşke hiç yazmasaydı hayatımdan boşuna 5 dakika aldı, diyorsun.
Normalde çok fazla steemitte olamadım. Bugün biraz vaktim vardı, neler oluyor diye bakayım dedim ve yazınız #tr'de trendde olduğu için denk geldim ve okudum.
Samimi bir iç döküş olarak gördüm ve bence istediğinizde başarılı yazılar ortaya koyabileceğinizi düşünüyorum.
Sevgilerle.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62881.38
ETH 2449.40
USDT 1.00
SBD 2.62