Bütün Steemlerimi Power UP Yaptım

in #kusadasi6 years ago

3.png

Bugün elimde olan bütün steemi power up yaptım. Elimde olan steem power yaklaşık 20,000 olacak. Ben steemin ileride yükseleceğinden emin olduğum için biriktirdiğim bütün steemi steem power yaptım. Benim düşünceme göre bu yılki steem dolar fiyatı 10 doların üstüne çıkacaktır. Bitcoini büyük bir yükseliş gösterirse satoshi fiyatı düşecektir fakat steem fiyatının büyük bir şekilde artma olasılığı fazladır.

4.png

Bir çok kişininde power up yapmasını tavsiye ederim. Ben power up yaptığım bu steemleri iyi bir yöntemle kullanmayı planlıyorum.

Sort:  

Olsaydı da yapsaydık be üstad

Power up kiralama mi yoksa sadece satin alma mi ?

Tam gaz ileri demek. Yani steemleri bos yere tutmak yerine steem power a ekliyor. Boylelikle oy gucu artmus oluyor..

Ne işe yarıyor yani sbd olarak kalsa ne olurdu şuan değişen ne oluyor bahsedermisin ?

Sbd olarak kalmasi maddi getiri acisindan onemli tabi.. ama power up ile nevcut steemler steem power a eklenir ve boylelikle steem power artmis olur. Steem powerin artmasi demek daha fazla oy gucu ile daha yuksek getirili oylama demek

Oyladığımız zaman ne kadar bir miktar geliyor ?

gayet mantıklı. Oy gücünü artırmak ve daha fazla kazanmak için kapı aralanmış olacak.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98