Bittrex'de Rise Coin Çıkarıldı.

in #kusadasi6 years ago

3 (2).png

Bugün yaklaşık 7 saat önce bittrexde RİSE coinin alım satımı iptal edildi. Rise coine ilgim vardı ve iyi bir coin olduğunu düşünmüştüm fakat bu şekilde silindiğini gördüğüm için biraz şaşırdım. Rise coin steem ile aynı olarak DPOS sistemiyle çalışıyor. Rise coinin bittrexden silinme nedeni coinde sorun olduğu için değil kural sorunu nedeniyle silindiğini biliyorum. Bittrexde silinmesinin ardından fiyatında çok fazla düşüş yaşandı.
Düşüşle birlikte biraz satın alıp almamayı düşünüyorum.
Rise DPOS sistemini kullandığı için satın alıp rise cüzdanına staking yaparsam faiz alabilirim. Bu sebeple şimdi satın alıp yatırım yaparsam ileride iyi bir gelir elde edeceğimi düşünüyorum. Fakat rise coini satın alabileceğim Yobit marketi vardır fiyatı düşündüğümden daha yüksek bir fiyatta alım satımı gerçekleşiyor. Bu sebeple fiyatı biraz daha düşerse Yobit marketini kullanarak yatırım yapacağım.

Sort:  

hii @try-market
good and so amazing you post information

Bittrex information is very attractive in market transactions

Wow amazing man i like posting you @try-market

great :) good eyelash article wrote.

uzak durmanı öneririm, ağustos da alım satım yaptım hiç bir amacı olmayan tam bir pump'luk coindir.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30