Bitcoinin Geleceği

in #kusadasi7 years ago

2.png

Bizler sürekli bitcoini takip etmemiz gerekiyor. Şimdiki gibi bitcoinin büyük düşüş yaşadığı zamanlarda hatalar yapmamamız için planlı hareket etmemiz daha iyidir. Bu sebeple bugünde bitcoin tablosunu inceledim.
Eskisinden farklı olarak bitcoin fiyatı büyük bir yükseliş yaşadı fakat bir kaç hafta içinde %50 oranında düşüş yaşandı.
Düşüşe ilgisi olmayan kişilerde vardır fakat bitcoin haberlerinden sonra yakın zamanda bitcoine yatırım yapan kişilerin fazla olmasından dolayı bitcoinin 10.000 dolar fiyatını yatırım yapan kişiler için önemli bir noktadır.
Eğer 10.000 dolar fiyatından daha aşağı düşer ise daha fazla panic sell görme olasılığımız fazladır. Ben maksimum 7.000 dolara kadar bitcoinin düşme olasılığı var gibi görüyorum.
Şimdide sürekli 10.000 dolardan daha az bir fiyata düşecekmiş gibi gözükse de düşündüğümden daha iyi bir şekilde fiyatını koruyor fakat bizim düşünmediğimiz şeylerde vardır bunlardan biri futures markettir.
Futures marketi açılmadan önce fiyatın büyük bir şekilde yükseldiği doğrudur fakat açıldıktan sonra herhangi bir değişiklik yaşanmadı. Bu yıl futures markette bir hareketlilik olacağını düşünüyorum. Bu düşüşü bu yıl içinde gördüğümüz en düşük fiyat olduğunu düşünüyorum ve yaklaşık 50.000 dolara kadar yükseleceğini tahmin ediyorum.
Eğer para kaybı yaşadıysanız 1 yıl sabretmenizi eğer yatırım yapmayı düşünüyorsanız şuanın yatırım için en uygun zaman olduğunu düşünüyorum.

Sort:  

kısa sürede yaşanan bu yükseliş ve düşüşün nedenini ne olarak görüyorsunuz?

Çin'in etkisi olduğunu düşünüyorum.Dün bu konu hakkında bir yazı yazdım. Dilerseniz bakabilirsiniz.

You're so nice for commenting on this post. For that, I gave you a vote!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.19
ETH 2615.47
USDT 1.00
SBD 2.73