Bitcoin Tablosu Değişti

in #kusadasi7 years ago

1 (1).png

1 (2).png

Bugün bitcoin yükselmeye başladı fakat hala güvensizlik görülüyor. Tabloya baktığımızda 8 saat içinde fiyatı yükselerek 12000 doları geçerse bu iyi bir işarettir.
Bitcoini satmak için markete bitcoin gönderdim fakat tabloya baktığımda yükselme olasılığı fazla olduğu için henüz satmadım.Benim düşünceme göre ileride 8 saat içinde güzel bir fiyata ulaşacaktır.

Bitcoin tablosuna bakarken eğlenceli bir gerçekle karşılaştım. Her yıl bu zamanlarda bitcoinin nedenleri farklı olsada düşüş yaşadığı görülüyor. Eğer ek bir yatırım yapmayı düşünüyorsanız şuan bu yatırım için iyi bir vakittir.Ben bitcoin fiyatı arttığından beri biraz biraz nakite çevirmeye başladım. Ne yazık ki paraya ihtiyacım olduğu için bitcoin satın alımından çok çekmek zorunda olduğum için iyi hissetmiyorum.
Eğer şuan param olsaydı bunun hepsini bitcoin almak için kullanırdım. Düşüncemin yanlış çıkma olasılııda fazladır fakat uzun süreli yatırım olarak düşündüğümüzde şuanın iyi bir zaman olduğunu düşünüyorum.

Sort:  

day by day market going to down !

A Good gravik. 👍👍 nice

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81