Bitcoin Belgeseli ; Banking On Bitcoin

in #kusadasi6 years ago

MV5BMTg2ODI1OTI5N15BMl5BanBnXkFtZTgwMTM2NDc2MDI@._V1_SY1000_SX675_AL_.jpg

Eğer bitcoine ilginiz var ise bir kez olsun izlemenizi tavsiye ediyorum. Bu belgesel film bitcoin ileride ne olacağını , bitcoinin neden iyi olduğu bitcoinin ne olduğundan bahsetmektense bitcoinin neden yapıldığı , bitcoinin sorunları , bitcoin hakkında ki devletin düşünceleri vb şeylerden bahsediyor. Ayrıca bitcoin gelişmesini sağlamak için kimlerin ne kadar uğraştıklarını gösteriyor.
Benimbu belgeselde ilgimi çeken şey ise bitcoinin neden yapıldığı ve Winklevoss kardeşlerdir. Winklevoss kardeşler bitcoin sebebiyle zengin olan kardeşlerdir. Belgeseli izlemeden önce Winklevoss kardeşlerin şanslı olduklarını ve bitcoini çok erken bir zamanda öğrendiklerini , inanmaları büyük olduğu için zengin olduklarını düşünüyordum fakat bunu gördükten sonra kardeşlerin bitcoini geliştirmek için ne kadar çabaladıklarını öğrendim. Belgeseli izleyip bir çok şey hissettim ve bitcoin hakkında yeni şeyler düşünmeye başladım ayrıca yeni bir bakış açısıyla bitcoini tekrar araştırmaya başladım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64266.51
ETH 3121.56
USDT 1.00
SBD 4.08