Huzuru Bulmak Zor Değil #1

in #kusadasi7 years ago (edited)

Huzuru Bulmak Zor Değil Serisi'nin ilk kısmında size plajları ve kuşadası sahilini kendi çektiğim fotolarla göstermek istiyorum;

Bugün çarşıda bi kaç işimi halletmek için indiğimde çok şanslı olduğumu farkettim daha doğrusu kuşadası gibi bir yerde yaşıyanların çok şanslı olduklarını yani sessiz sakin kendi halinde ve huzur veren yer olduğu için çok şanslıyız bence istanbul, bodrum gibi yerlerdede yaşadım ben ama şehrin kalabalığı ,trafik insanların kalabalığı yoruyor insanı büyük şehirlerde arabasız kendinize özel pek gideceğiniz yer yok sahile ineyim bi hava alayım kafamı dağıtayım demek için bazı bölgelerden 2 saat gitmeniz gerekebiliyor.

İstanbulda , mesela ben istanbul bağcılar'da yaşıyordum izinli günümde gezmeye gitmek 2 saatimi alıyordu ve çevre kirliliği ,yol yorgunluğu zaten gezmenize engel nedenlerden oluyor.Gezceğiniz yere gitmeden yoruluyorsunuz.Ama kuşadası böyle değil aracanız olsada olmasada isteğiniz yere yürüyerek gidebilirsiniz zaten kaybolurum diye birşey söz konusu olmuyor heryer sahile çıkıyor o yüzden sessizliği sakinliği huzuru bulmak pek zor değil burda,

Size Huzuru Bulacağınız bu günden fotoğraflar çektim bu fotoda İlk olarak plajların ve sahilin genel görünümünü görüntüledim ;

Havanın tekrardan güzel olması ile görüldüğü gibi herkes kendini plajlara dışarılara atmış şekilde tabi ben artık burda yaşadığım için pek denize giresim gelmiyor yaptığım şey tek başıma çıkarım bulurum bir yer kuşadasının güzelliklerini izlerim. Eğer huzur arıyorsanız para pul yerine yaşantımızın kıymetini bilmemizde yarar var ..

Huzur'u Seyredin...

İyi Seyirler...

Sort:  

Nice..Vote this please

kuşadası güzel sahili ve her yere yürüme mesafesinde gidebilme imkanı olduğu için çok güzel bir yer

evet yaşamaya değer :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40