Film Önerileri #4

in #kusadasi7 years ago (edited)

Evet film önerileri serisi'nin 4. tanıtımında size tekrardan 2 tane film tanıtacağım bugün günlerden pazar olmasıyla dışarı çıkmayıp tatil gününde film bakıcakların işine yarar umarım :)

Diğer 3 tanıtım filmlerini Aşağıdan Bulabilirsiniz ;

Film Önerileri #1

Film Önerileri #2

Film Önerileri #3

Bugün 2 tane benimde severek izlediğim türk korku filmleri'ni ele alacağım . Genelde türk korku filmleri biliyorsunuz ki cinler,ifritler,enteresan olayları konu almaktadır. Bazıları gerçek yaşanmış bazıları birebir uyarlanmış olarak bizi etkiliyebiliyor tabi bu vereceğim 2 tane türk korku filmini eğer enteresan olaylardan hoşlanmıyorsanız gece izlemenizi pek önermem ama korkmam ben korkum tavana tırmansın diyorsanız geceleri izlemeniz sizi daha çok etkileyecektir .

İlk filmimiz ;

DABBE 3 CİN VAKASI


Biliyorsunuz ki dabbe seri olarak 5 tanesi çekildi ve 6. şuan yolda beni en çok etkileyen dabbe serisinde dabbe 3 yani cin bakası olmuştur.Korkuyu tüm vücudunuzda istiyorsanız dabbe 3 izleyin konusu geröek hikayeden alınmış olduğu söyleniyor ankara'da yaşanan olayda ceyda isimli kızı yaşadığı evinde sürekli varlıkların rahatsız ettiği ve sürekli bilinç altı komut alması üzerine doktorların bu olayları gözlemlemeleri için eve koydukları kamera ile ceydanın yaptıkları korkuç şeyleri gözlemlemektesiniz .

MUSALLAT 2

Musallat serisi 2 filmden oluşmaktadır, ama ben musallat 1 değilde musallat 2 yi tavsiye ediyorum. Musallat 2 'nin konusu Elif diye öğretmenin hikayesine konu oluyor çocukları olmayan ailenin kadını çocuk yapabilmesi için cin'e teslim ederek yapılan büyü sonrasında elif dünyaya geliyor ve bununla büyüdükten sonra karşılaşıyor .

Bahsettiğim 2 film'de beni çok etkilemiş filmdir sizinde mutlaka izlemenizi tavsiye ederim tabi etkilenirim derseniz hiç bulaşmayın :)

İyi Seyirler ...

Sort:  

Ne izlesem diye düşünüp duruyordum.Harika bir zamanlama teşekkürler @supermarioo

ben teşekkür ederim canan :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56766.86
ETH 2492.90
USDT 1.00
SBD 2.36