Selamun Aleykum [Cointurk 18. Projesi] ridvan#2430

in #kusadasi6 years ago (edited)

Bana bu siteyi tanıttığı ve gösterdiği için @mervesaglamx teşekkür ederim.Adım Soyadım Rıdvan Vural,yaşım 29 ve evliyim.Bir tane oğlum var zaten aşağıya da en son ekleyebilirsem fotoğrafını ekliyecem.Uşakta oturuyorum ve orjanizede bir fabrika da çalışıyorum.Buradan para kazanıldığını bilmiyordum ihtiyacım olan bir site gerçekten.Çünkü bu sıralar ek gelir elde etmem lazımdı.Mehmet'in abisi sayılırım,öz abisi olmasam da her işi düştüğünde veya yardıma ihtiyacı olduğunda diyelim ilk aradığı kişilerdenimdir ve elimden geldiğince ona yardım etmeye çalıştım ve ederim de yani.

İlk resimdeki benim ve ikinci resimdeki oğlum henüz 3 yaşında.En başta söylediğim gibi buraya katıldığım gerçekten çok iyi oldu ve sürekli ekibinizin projelerine katılmayı düşünüyorum.Sizin ekibinizden az da olsa ek gelir sağlayacağımı söyledi en azından bir şeylere katkı olur bu yüzden Allah razı olsun,saygılarımla teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41