NEW EDUCATİON SYSTEM

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar

Bugün sizlere yeni eğitim sistemi ile ilgili bir yazı paylaşacağım .

Haberlerde de görmüşsünüzdür artık gençlerin korkulu rüyası , hayatlarını kısıtlayıp derse kapanmalarını zorlayan TEOG kaldırıldı . Kesin bir bilgi olmasa da öğrencilerin yeteneklerine göre okullara gidecekleri bir sistem gelecekmiş .

Bu sabah izlediğim haberde Fransa eğitim sitemini örnek alacakmışız. Fransa’nın eğitim sisteminde bu kadar başarılı olmasının sebebini araştıran Türkiye , Fransa ‘da ki eğitimciler ile konuşmaya gitmiştir .

Görüşmelerde Fransa eğitim sisteminde okulların 4 saat olduğu , öğretmenlerin öğrencilere eve ödevi vermedikleri , çocukların eğlenmelerine de önem verildiğini , öğrencilerin isteklerine göre eğitim olduğu öğrenilmiştir .

Bir öğretmenin söylediği söz ise en dikkat çeken noktaydı benim için tabi bunu anlayabilecek zihniyetteki bireyler için . Öğretmene ‘ Peki öğrenci ağaca çıkmak isterse ? ‘ diye soruyor türk eğitimci , Fransız eğitmenin verdiği cevap ise şöyle ‘ Ağaca çıkmak isterse çıkabilir , ağaca çıkmayı öğrenir ‘ oluyor .

Çocuklarınız ne yapmak istiyorsa bırakın onu yapsınlar . Hayatta illa ki matematik , türkçe , sosyal , İngilizceyi öğrenmek zorunda değiller . Bisiklete binmeyi , ağaca tırmanmayı , oyun oynamayı da öğrenmeliler .

Geç ve başkalarına bakarak da olsa eğitimde doğru yolda ilerlemek için düşüncelerin değişmesinde ilk adımlar atılmaya başladı . Umarım güzel bir eğitim sistemi olur .

Çocuklarınızın sevdikleri şeyleri yapmalarına izin verin .

Sort:  

mükemmel yayın @queengirl, yazdıklarınızla hemfikirim, çok ilginç, bu bilgileri paylaştığınız için teşekkür ederim, ona son mesajımıza bir göz atarsanız ve yorumunuzdan, tebriklerinizdeki ve başarılarınızdaki herşeyden vazgeçerseniz memnun olurum. ! Seni takip ediyorum

Seni son yazıyı okumaya davet ediyorum, sen çok kibar ve tatlısın @queengirl

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69